ipod mini overleden??

vandaag starte ik mijn computer op en normaal gezien start dan itunes auto. op. maar dat was niet het geval. mijn ipod stond niet aan. ik probeer hem aan te krijgen maar het scherm blijft leeg...

hij doet niks meer. ook heb ik hem proberen aan te zetten door hem met een apple lader (speciaal voor ipod) in het stopcontact te doen. maar hij reageerde niet.

hij doet gewoon niks, het scherm blijft leeg. :roll:

het gaat om een iPod mini green 6GB

de hold knop? resetten?

:innocent:

....de hold staat niet aan? Anders weet ik het niet. Als er echt niets meer verschijnt. Is hij nog in garantie? Anders zeker terug gaan naar de plek waar je hem gekocht hebt.

ik heb hem van de applestore hold knop staat niet aan.

Zal wel kapot zijn... heb het ook al meegemaakt. Heb wel netjes een nieuwe gekregen. Ik ken nu bijna niemand meer die geen problemen met z'n iPod heeft gehad. Zou toch wel eens willen weten hoe dat bij andere merken zit (Creative etc.) of die ook zo vaak en snel kapot gaan.

jeuj! hij werkt weer. plots kwam het apple logo er op staan (zonder te resetten)

Dan was de accu dus helemaal leeg, als het nog eens voorkomt gewoon 2 uur aan de lader hangen en daarna eens proberen op te starten. De accu gebruikt altijd stroom ook al staat de iPod niet aan.

Ah, gelukkig! Was ik net even iets te negatief :D

[quote:9ef5402e41="ptol"]Ah, gelukkig! Was ik net even iets te negatief :D[/quote:9ef5402e41]

Dat valt te relativeren: ik had dezelfde “symptomen” met mijn 3G 20GB,
en deze is nog steeds morsdood.

Gelukkig voor jou Neo Piko was dit bij jou niet het geval :slight_smile: .

[quote:fe217bc249="ptol"]Zal wel kapot zijn... heb het ook al meegemaakt. Heb wel netjes een nieuwe gekregen. Ik ken nu bijna niemand meer die geen problemen met z'n iPod heeft gehad. Zou toch wel eens willen weten hoe dat bij andere merken zit (Creative etc.) of die ook zo vaak en snel kapot gaan.[/quote:fe217bc249]

mijn mini doet het nog perfect en ook de oude 1st gen van mijn mama doet het nog perfect :slight_smile: ze zijn er dus nog wel die het gewoon blijven doen.