iPod mini probleempje

Hoi allemaal, ik heb 2 vraagjes over m'n ipod mini, ik heb hem nu 3 maanden. ten eerste gaat bij mij het scrollen soms een beetje stroef en ten tweede als ik me ipod mini b'tje rammel lijkt het net alsof de harde schijf mee beweegt., Hoort dit zo? of moet ik ermee terug gaan ik heb nl. nog garantie

Ik zou er maar gauw mee terug gaan. De mini van mij heeft de verschijnselen die je beschrijft in het geheel niet.

Dat van dat scrollwiel kan kloppen, sommige mini's hebben er last van dat het soms wat stroever scrollt in het begin. Achter een tijdje als je veel het wiel gebruikt hebt gaat dat vlotter gaan. Maar van dat HD probleem heb ik nog niets gehoord. Daarvoor mss beter eens terug naar de winkel gaan.

Dat geratel kan worden veroorzaakt door een leeskop die niet vast zit (gelocked). Normaal leest je iPod de muziek in, in wat flash geheugen vanwege batterijbesparing en zet daarna de hardeschijf uit en de leeskoppen dus vast... Inderdaad maar even mee terug gaan. Mijn mini scrollt trouwens van tijd tot tijd inderdaad ook wat stroef dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken :)

Mijn iPod 4g 20gb is de laatste tijd vaak stroef, is dit iets hardware matigs? er zit nog garantie op, denk je dat ze hem moeten opsturen?

Hallo kheb een probleem me mijn ipod...

Overlaatst heb ik mijn ipod is losgekoppelt via de computer zelf om snel te zijn (rechtsvanonder, rechter muisknop en dan hardware veilig verwijderen). Maar nu als ik mijn ipod aansluit wordt hij niet meer gekoppeld aan itunes—> ik kan dus geen liedjes meer op mijn ipod zetten !!!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn ipod terug kan koppelen aan itunes???