iPod MiNi tikjes bij het bewegen

Hey,

Nou als ik zo een klein beetje schud/beweeg met mijn iPod mini 1e gen. hoor ik telkens zo dat er iets los zit gelijk! Het is de hdd, maar ik vraag me af of het die schrijfkop is ofzo ? En dat het normaal is.

Cheerz

De iPod werkt wel normaal? Ik heb zelf geen mini, maar in mijn 4G 20 gig ratelt of tikt niets als ik ermee beweeg... Hou dit in de gaten.

Ik heb hetzelfde: het is een heel zacht, beetje gemoffeld (als je begrijpt wat ik bedoel), tikje. Hij werkt verder prima.

Heb ik ook bij mijn ipod video.. ik vraag me af hoe lang ie nog zal leven.. want bij mijn vorige ipod had ik het niet..

Bij mn nano heb ik het ook maar deze heeft flash dus aan de HD kan het niet liggen :?

Mijn clickwheel zit ook een beetje los maar dat is het probleem niet, net terug thuis entoch een goed half uur op de tram gezeten met iPod aan, niks speciaal aan op te merken, maar wss is het gwn de hdd schrijfkop ik hou jullie op de hoogte :evil:

[quote:0d0de2da30="Icepick"]Heb ik ook bij mijn ipod video.. ik vraag me af hoe lang ie nog zal leven.. want bij mijn vorige ipod had ik het niet..[/quote:0d0de2da30]

iPod Video? Dan heb je als ik me niet vergis nog lang genoeg garantie. Meteen mee terug gaan uit voorzorg lijkt me!

Vervangen ze je iPod? Bij mij is het een 1e gen, wat als die er niet meer zijn? En de tweede gen ook niet ? Want je gaat mij niet vertellen dat ze zo een klein apparaat opengooien en volledig onderzoeken, dat kost pas geld :x

Hee ja, dat doet mijn mini gen. 1 ook, maar die is al ruim anderhalf jaar trouw, dus het zel wel geen punt zijn.

is het correct dat het beter is al je songs naar AAC formaat te converteren ? Ik vind iTunes bagger werken met windoos , ligt niet aan iTunes maar M$ schijtproducten, ik gebruik winamp met plugin werkt heerlijk iig

Wat is dat nou voor een offtopic-vraag?

Lijkt me toch handiger om een dergelijke vraag elders te stellen! :slight_smile: