iPod mini uit USA bezitters, vraagje!

ik zit nu dus in de USA en er zijn al aardig wat mensen hier die een iPod mini uit de USA hebben maar dus mijn vraag.

Hebben jullie geen problemen met het stopcontact? als je wil opladen?

de firewire is gewoon hetzelfde, en hij werkt Mac en PC samen toch!?

zo niet dan koop ik er ook 1 :stuck_out_tongue:

Gewoon kopen. Je kan 'm via de firewire poort opladen of anders even een adapter kopen voor het nederlandse electriciteitsnet. laadt gewoon goed op hoor, want de adapter van de iPod kan zowel 110/120 als 220/230 aan.

En hij werkt mac en windows samen ja.

zo een Adapter is erg prijzig toch?

ik ver**** mijn geld niet graag

Ik heb er een gekocht voor 20 euro.

Voor nederland heb je alleen een verloopstekker nodig van amerikaans (2 platte stekkerpoten) naar nederlands. Die kun je overal kopen voor een paar euro. De adapter die wordt meegeleverd is exact dezelfde als die bij nederlandse ipod minis wordt geleverd, met uitzondering dan van de vorm van de stekker.

Ik heb voor mijn gewone amerikaanse iPod(G3) zo'n plugje gekocht(orgineel van Apple) die je op de adapter kunt klikken ipv de amerikaanse plug, kostte geloof ik iets van 15,-.

aaah oke, Thx

met -+ 15 euro aan een verloopje blijf je onder de NL prijs…

alleen… garantie… :expressionless:

garantie is geloof ik wereldwijd...dus ook in Nederland :)

Garantie is wereldwijd. Ik heb nl. ook een iPod mini in de VS gekocht en later gewoon bij Apple in Nederland geregistreerd voor de garantie. Gewoon het serienummer opgeven en de datum van aankoop.

YES 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :) :P 8) :D :)

Thx Guys :P

1. :smiley: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

De adapter is hetzelfde voor USA en de rest van de wereld. Alleen het blokje dat je er op klikt met de stekker er aan is anders.

Maar als je het stekkertje er al haalt dan kan er een universeel 220V snoer in.

Of je zoekt iemand die een defecte europese adapter heeft en vraagt of je zijn stekkertje mag.

[quote:446f4c6448="himac"]zo een Adapter is erg prijzig toch?

ik ver**** mijn geld niet graag[/quote:446f4c6448]

€1,95 heb ik betaald voor een (niet origineel) verloopstekkertje, valt dus wel mee… :smiley:

jah maar dan heb je zo'n vies zwart ding...ik heb zoals ik al vermeld had zo'n wit opklik-ding gekocht, en daardoor ziet het er ook mooi uit!

Kijk anders even wat de iBook World Travel Kit (of hoe dat ding ook mag heten) daar kost. Daar zitten allemaal verschillende opklikstekkers in, zodat je de hele wereld rond kunt met je iPod. Hier kost 'ie iets van € 45,- als ik me niet vergis.

[quote:c901cf934b]Hier kost 'ie iets van € 45,- als ik me niet vergis. [/quote:c901cf934b]

De laatste keer dat ik keek in NY, was zo’n setje stekkers $39.

##

Wat dacht je van wachten tot de volgende dag en dan aan hem vragen en dan pas een antwoord posten?

wat dacht je van dat hij hem helemaal voor niks noppes van Apple heeft gekregen :D