iPod mini, wie heeft 'em al??

Hoi,

ik ben net terug van een reis van de states en ik kon het niet laten om een iPod mini mee te brengen, man wat zijn die coooool…

Ik heb een groene gekocht, was wel aan het twijfelen tussen groen en blauw, maar ben dan toch maar voor groen gegaan. Ik heb meteen zo’n armband erbij gekocht, kan ik lekker met mijn iPod mini showen in de gym :slight_smile:

Mijn vraag is nu: wie heeft er nog een mini? En hoe of waar zijn jullie er aan geraakt? Ook op reis, zoals ik, of viavia mee laten brengen??

Foto’s zijn ook altijd welkom, ik zelf zal er soon eentje posten…

Koen76

Geluk zak :wink:

Staat nog op mijn to do lijstje. Lagen ze gewoon op voorraad bij een AppleStore ? Rik

2 maanden geleden via ebay op de kop getikt, en na een maand had ie last van een elendig gekraak. Gelukkig maakt apple hem, ondanks dat hij dus via ebay hierheen komt.. (dat is overigens een bekend probleem dat kraken..)

Hoi,

[quote:787d000740]Lagen ze gewoon op voorraad bij een Apple Store[/quote:787d000740]

Toevallig wel, in Las Vegas, die hadden net een shipping binnen, ik kon uit alle kleuren kiezen, behalve rose…
Maar het is wel zo dat ik 4 weken eerder ook in Vegas was, en daar al een bestelling had gedaan via een nonkel die ginder woont… Die had niets meer gehoord, en de dag nadat ik hem gekocht had, bellen ze om te zeggen dat mijn iPod binnen was :slight_smile:

Ik zei hen dat ik er al 1 gekocht had de dag ervoor…no problemo, leggen ze hem gewoon in de winkel…

Misschien had ik de tweede ook mee moeten brengen, kon ik hem hier aan 1 van jullie verkopen voor laten we zeggen 350 eurie :stuck_out_tongue:

Ik heb er hier vier!!!

Maar ik werk dan ook bij DeNieuweMacWinkel in Capelle a/d IJssel.

ik heb er 1 in bestelling bij de apple store usa. Ik hoop m over 2 weken te hebben... Maar hier ga ik m toch niet al te vaak gebruiken, hoogstens als ik naar een bron ga om te zonnen. Ik kon er hier nog geen kopen, Austin opent binnenkort pas zn eerste apple store. Andere winkels hebben er hoogstens een paar en die zijn altijd meteen uitverkocht... maar ach, tis toch free delivery...

[quote:5c1bba7e0e="lucasraggers"]Ik heb er hier vier!!!

Maar ik werk dan ook bij DeNieuweMacWinkel in Capelle a/d IJssel.[/quote:5c1bba7e0e]

Is er dan een Macwinkel is Capelle??? Dat wist ik niet! Waar zit ie?

Kanaalweg 6a

Heb de blauwe. Had geen keus, de Apple Store in Boston had geen andere kleuren. Ze vlogen daar de winkel uit.

Ik heb de grijze.... superfun en in nederland gekocht...

Ik wil me alleen nog zo een sportbandje aanschaffen… iets voor volgende maand.

Ik heb al een maand een blauwe. Gekocht in de VS.

[quote:802bb086f8="lucasraggers"]Ik heb er hier vier!!!

Maar ik werk dan ook bij DeNieuweMacWinkel in Capelle a/d IJssel.[/quote:802bb086f8]

he daar werk ik! waar zit ie dan? ga ik ff checken!

[quote:093b62d8c7="Imagic"][quote:093b62d8c7="lucasraggers"]Ik heb er hier vier!!!

Maar ik werk dan ook bij DeNieuweMacWinkel in Capelle a/d IJssel.[/quote:093b62d8c7]

he daar werk ik! waar zit ie dan? ga ik ff checken![/quote:093b62d8c7]

uhm… correctie ik werk in Capelle… :smiley:

Kanaal weg 6 A las ik een paar posts terug

[quote:93dcdf6448="djdata"]Kanaal weg 6 A las ik een paar posts terug[/quote:93dcdf6448]

ai beter lezen de volgende keer… :wink:

ik heb er ook eentje, maar elke keer als ik 's morgens wakker word is hij weg

[quote:a828ac12cf]ik heb er ook eentje, maar elke keer als ik 's morgens wakker word is hij weg [/quote:a828ac12cf]

…Wellicht een ideetje om elk jaar een prijs (iPod mini!?) uit te reiken aan het lid wat de leukste opmerking op het Forum maakt! Haha.

ja is goed ga jij m betalen dan :lol:

Ik heb een blauwe. Een college laten meenemen die in L.A. woont .. hij had hem voor mij besteld .. Ze vlogen werkelijk weg daar ...

Mijn vriendin denkt dat ik er mee getrouwd bent … zit bijna vastgeroest in mijn oor …
8)

Geweldig hebbeding. Moet alleen nog een goed tasje hebben. Zag in de nieuwste Icreate (die ik vandaag met de post kreeg) een engelse website waar ze al aardige tasjes hadden …