Ipod Mini wordt niet op PC herkend..

Hallo,

Ik heb een probleem met een Ipod Mini.
Mijn broer gaat zondag voor een jaar naar het buitenland en heb hem als “afscheidscadeau” een Ipod mini gegeven. Omdat hij geen tijd had had ik voorgesteld dat ik de Ipod zou installeren etc.
Maar zoals ik eigenlijk altijd heb gaat er altijd wel IETS zoals ik het niet hebben wil haha…
Omdat ik het wachtwoord van mijn broers laptop niet wist (die hij mee gaat nemen) heb ik hem op mijn eigen computer geïnstalleerd en liedjes geplaatst…
Maar wanneer ik de Ipod op mn broers computer aansluit geeft hij aan dat er een Ipod Mini is gevonden, maar Itunes reageert er niet op…
Kan dat zijn omdat de Ipod niet op de laptop geïnstalleerd is?
De ipod laadt wel op via de laptop, maar als aangesloten is staat er niet op het scherm dat hij niet losgekoppeld mag worden of iets in die richting…
Toen ik mijn eigen Ipod op die laptop aansloot regeerde hij ook al niet…
Moet ik nu de ipod resetten om hem vervolgens op mn broers pc te installeren?
Het probleem DAARBIJ zou zijn dat wanneer ik door de installatieprocedure heenga en er gevraagd wordt om de Ipod aan te sluiten zodat er gecontroleerd kan worden of de ipod geformatteerd moet worden… dan kun je de installatie voortzetten zonder die controle, maar heeft dat misschien invloed op het feit dat de Ipod niet herkend wordt?

Aangezien mijn broer vrijdag vertrekt is er best haast bij… Als iemand hier een antwoord op weet HEEL graag :slight_smile:

Ik hoor het!

Groeten,

Jort

ja je moet de software opnieuw herstellen en de ipod op zijn eigen pc installeren

want het is namelijk gekoppeld aan de itunes van de persoon die het gebruikt (als 1e installeert)
maar elke itunes moet de ipod wel kunnen herkennen en je kunt de liedjes wel afspelen maar dus niet kopieren naar elke willekeurige computer

uithuilen en opnieuw beginnen! :cry: :wink: Ik zit met hetzelfde probleem.