iPod mini....

Hallo,

Gisteren net gehoord dat de iPod mini hier bij ITPro in Antwerpen is uitgesteld tot september.
Ik heb er nochtans een dringend nodig als verjaardagskado.

Weet er iemand waar ik er eerder een kan vinden?
Ik wil via CC online bestellen, of voor mijn part naar Duitsland of Nederland rijden, als ik er maar een heb.

Suggesties?

pffff als het nog lang gaat duren ga ik een normale ipod kopen :cry:

Nog effe herhalen : dit is echt belangrijk voor mij.

Als ik n iPod mini vind in juli, zit ik gebeiteld, dus komaan, effe helpen !

Ik weet dat er een tijdje geleden een Mac winkel was die al enkele mini’s had (om te demo’en waarschijnlijk), dus t moet toch mogelijk zijn er eentje te bekomen !

Ze zijn simpelweg niet te koop in Europa. Alle iPod minis die hier te vinden zijn zijn door mensen uit Amerika meegenomen of hebben mensen over laten vliegen. Die mensen geven hun mini echt niet zomaar weg, hoe belangrijk het voor jou ook is. Je kunt hoogstens eens op eBay.nl of eBay.de kijken.

Kan je er geen reserveren en die bon als cadeau geven? (wel mooi verpakken als een kartonnen iPod) (ik bedenk maar wat) Bij Macline zeggen ze ook dat ze pas in September verkrijgbaar zijn.

Ik ben ook op zoek naar een voor men zussie, maar nog niet te koop :-/ Dit is de reactie v/d apple store, apple zal wel iets moeten laten weten deze maand nog. [quote:906a65fc4c]

Geachte heer Desmet

Daar bestaat nog weinig duidelijkheid over,maar zeer zeker deze
maand,mochten de Mini I pod modellen uitkomen,bel mij even op,en ik regel
dat voor u,of stuur mij een email.[/quote:906a65fc4c]

Hmmm ok, en in Duitsland, Engeland,...... Ik heb een kameraad in Texas die er anders wel een op wil sturen, maar dat wordt wel erreg omslachtig om er geld naar te sturen....

Nuja, wat moet dat moet, en dit… moet dus.

ik kom ze toch wel regelmatig tegen. Wel tegen woekerprijzen uiteraard. bijvoorbeeld ook op tweedehandsmac.nl. Maar toevallig nu even niet (heb net even gekeken) Als ik er een zie, post ik wel weer.....

[quote:fb03229edb="Katmai"]Ik heb een kameraad in Texas die er anders wel een op wil sturen, maar dat wordt wel erreg omslachtig om er geld naar te sturen.....[/quote:fb03229edb]

daar hebben ze geen banken?

Probeer het eens op Markplaats.nl of tweedehandsmac.nl. Daar zie je wel minis te koop. Meestal nieuw in doos, waarschijnlijk uit Amerika meegenomen.

Alvast bedankt.

Als er nog iemand eentje ziet, effe melden aub.

Ik heb net mijn kameraad gemaild, en hem laten uitzoeken wat het kost om hem daar te kopen en op te sturen…

Komt met een beetje geluk nog goedkopen uit dan de retail prijs hier in September…
Als het effe kan koop ik hem nog steeds liever hier (opsturen is toch altijd nog een klein risico)

en edit : natuurlijk hebben ze er wel banken, het hele proces blijft omslachtiger dan er hier eentje (onder de toonbank desnoods) te kopen

Als ze deze maand of volgende maand nog uitkomen pas het dan ook wel met hun actie op de applestore Gratis inscriptie

[quote:542908da9a]Alsof een iPod nog niet cool genoeg was, heeft Apple nu een actie waarmee hij nog cooler kan worden.

De Apple store heeft een nieuwe actie; iedereen die tussen 28 juni en 28 september een iPod met inscriptie bestelt, krijgt de inscriptie gratis.

Je tekst mag uit maximaal 27 tekens bestaan en 2 regels bestrijken
http://promo.euro.apple.com/promo/ipod_custom/dutch/[/quote:542908da9a]

[quote:ed8d1c3f30="Katmai"] Komt met een beetje geluk nog goedkopen uit dan de retail prijs hier in September.... Als het effe kan koop ik hem nog steeds liever hier (opsturen is toch altijd nog een klein risico) [/quote:ed8d1c3f30]

vergeet ten eerste de US sales tax niet. alles is daar geprijsd ex BTW. Die is in amerika volgens mij zo rond de 7 procent.

vergeet ten tweede de porto niet.

en vergeet ten derde de Nederlandse / Belgische douane niet. Dit is import, en daar moet je eigenlijk invoerrechten over betalen (en nog eens NL / BE BTW). De pakketdienst controleert aan de hand van de verzekeringswaarde en omschrijving, en (in NL althans) int de invoerrechten voor de belastingdienst. Je kan het natuurlijk als “gift” met een heel lage waarde laten versturen, maar dan heb je ook maar een lage waarde voor de verzekering.

dus. of ie echt zoveel goedkoper is… :?

PS zie verder deze draden

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=21794
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=22035

En je kan natuurlijk niet zomaar naar een winkel stappen als er iets mis mee is.

dat niet. maar apple biedt wereldwijde garantie. dus dat zal het probleem niet zijn.