Ipod mini

Ik hoorde laatst dat er een oude versie en een nieuwe versie is,zoals jullie vast wel weten. de oude versie is 160 euro en de nieuwe 199.

dus ik wil de oude mischien kopen.
maar wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe nou eigenlijk?

De 'oude' mini: * accu gaat 8 uur mee * wordt geleverd met USB EN firewire kabel en adapter Edit: de oude kan ook opladen via USB kabel.

de nieuwe mini:

• accu gaat 16 uur mee
  • wordt gelever met USb kabel. (adapter + firekabel moet je nu los kopen). Opladen kan via USB, dus adapter is niet noodzakelijk

Oude is 4, nieuwe is 6 Gigabyte en je krijgt bij de oude een firewire kabeltje erbij.

[edit] Plus wat in de post hier boven staat :stuck_out_tongue: [/edit]

De kleuren van de nieuwe zijn iets anders. Verder allebei 4 Gb. De nieuwe verbind je via usb 2.0, de oude via firewire. Volgens mij zit er bij de oude standaard een lichtnet adapter en bij de nieuwe niet. Dus de "oude" is een goede koop lijkt me. En wat is oud, over een paar maanden komt er toch weer een nieuwe versie.

[quote:af817595a5="mvdenberg"] de nieuwe mini: * accu gaat 16 uur mee * wordt geleverd met USB kabel. (adapter + firekabel moet je nu los kopen). Opladen kan via USB, dus adapter is niet noodzakelijk[/quote:af817595a5]

De accu van de nieuwe mini gaat 18 uur mee…
'T scheelt toch twee uur… :stuck_out_tongue:

Een adapter is toch wel erg handig als je de iPod mini meeneemt op vakantie bijvoorbeeld, want hoe moet je 'm anders opladen?

[quote:bbf21a1298="PeterK"]Verder allebei 4 Gb.[/quote:bbf21a1298]

Zie hier. Ook een 6 Gig.

Jawel ook een 6 Gb maar niet voor 199 euro. De 6 Gb kost 249 euro.

heel erg bedankt allemaal,ik ga wat sparen en als ik voor de zomervakantie geen 200 cash heb dan koop ik gewoon de 'ouwe'.Ik hoorde ook dat de nieuwe versie technologisch minder goed in elkaar zou zitten,klopt dat?

Het staat [url=http://www.apple.com/ipodmini/specs.html]hier[/url] eigenlijk allemaal in een lijstje opgesomt.

das alleen van de nieuwe versie.

maar is de oude ook gewoon goed of moet ik echt die nieuwe versie aanschaffen?

:innocent: