iPOD mp3 bestanden op ander iPod zetten

Misschien een stomme vraag maar heb het volgende probleem.

Heb een iPod 5Gb en staat vol mp3’s. Nu heb ik een 30GB iPod gekocht.
Hoe kan ik al die mp3’s van de ene iPod op de andere krijgen?
Lukt dat ergens met iTunes.

Loop zo maar tegen je vraag aan. De oplossing is volgens mij erg simpel. Koppel de kleine iPod aan iTunes en zorg dat zij synchroon lopen. Koppel daarna de nieuwe iPod aan iTunes en kies de afspeellijsten, die je wilt synchroniseren met de iPod en klaar iis Karmijn.

Of was het probleem inmiddels al opgelost?

ciao

marcel

[quote:f0cb722b34="marcellino"]Loop zo maar tegen je vraag aan. De oplossing is volgens mij erg simpel. Koppel de kleine iPod aan iTunes en zorg dat zij synchroon lopen. Koppel daarna de nieuwe iPod aan iTunes en kies de afspeellijsten, die je wilt synchroniseren met de iPod en klaar iis Karmijn.

Of was het probleem inmiddels al opgelost?

ciao

marcel[/quote:f0cb722b34]

Lijkt mij toch niet zo simpel als je voorstelt. Werk nog steeds onder Classic en mij lijkt dat de iPod 30MB niet met iTunes 2.0 kan werken. De nieuwere versie wvan iTunes erkt niet onder Classic.

Karmijn,

wat heb je aan een iPod als je hem niet aan je Mac kunt hangen? Je kunt dan toch nooit je mp3’s van je Mac overpompen, laat staan van een oudere iPod.
Wellicht bij bevriende Maccers effe de zaak overzetten? :roll:

Met iTunes is het NIET mogelijk mp3's van je iPod af te krijgen! Maar daarvoor zijn wel andere programma's. Op www.ipodlounge.com vind je wel een selectie. Mijn (huidige) voorkeur gaat naar PodWorks (www.scihifi.com/podworks/). Dit werkt onder MacOS-X, en is $8 shareware. Kan ook afspeellijsten kopieren.

Maar je zoekt kennelijk iets, dat onder OS 9 werkt. Ik heb zelf PodMaster 1000 gebruikt (kost ook $8), maar kijk eens op ipodlounge, zou ik zeggen!

De volgorde wordt dan: 5G iPod aan de Mac, alle muziek eraf halen met een van de genoemde utilities. Dan de 30G iPod aan de Mac hangen, en met iTunes weer syncen.

Succes!

Mijn (huidige) voorkeur gaat naar PodWorks (www.scihifi.com/podworks/). Dit werkt onder MacOS-X, en is $8 shareware. Kan ook afspeellijsten kopieren.

Mij lijkt dat deze url niet werkt.

Sorry, had moeten zijn: http://www.scifihifi.com/podworks/