ipod muziek niet luisteren

Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat liedjes worden geskipt met je iPod? Ik heb namelijk alle iGriff stationen en ik wil dat deze worden geskipt. (p.s. ik heb al geprobeert de liedjes te unselecteren, maar dat werkte niet.

Euhm, uit de playlist op je iPod verwijderen??

Ow wel ff zorgen dat je in iTunes hebt ingesteld dat je de playlijsten handmatig wil instellen :smiley:
Heb ik zelf ook, vind ik persoonlijk handiger…

[quote:e74f5d3c23="maceddy"]Euhm, uit de playlist op je iPod verwijderen??

Ow wel ff zorgen dat je in iTunes hebt ingesteld dat je de playlijsten handmatig wil instellen :smiley:
Heb ik zelf ook, vind ik persoonlijk handiger…[/quote:e74f5d3c23]

maar die iTrip dingen heb ik nodig (sorry… niet iGriff… hoe kwam ik daar echt op), maar ik wil ze alleen niet afspelen… :roll:

Ik heb gewoon een extra playlist gemaakt met alle nummers behalve de itrip-stations. Simpel, maar werkt prima.

H

Skippen kan niet, maar dit probleem heb je alleen bij het afspelen op het allerhoogste niveau. Dus selecteer gewoon een playlist of een specifiek genre, en dan hoor je ze niet.

[quote:4d347f887a="araminta"]Skippen kan niet, maar dit probleem heb je alleen bij het afspelen op het allerhoogste niveau. Dus selecteer gewoon een playlist of een specifiek genre, en dan hoor je ze niet.[/quote:4d347f887a]

hmm wel een beetje jammer dat skippen zoals in iTunes niet kan… ach ja… dan maar een extra playlistje maken…

Ik heb het opgelost door een smart playlist te maken, met daarin all artist except Griffin Technology :)