ipod naam veranderen

ik heb mijn naam verkeerd ingesteld en nu komt er een andere naam op als ik hem erin steek: ipod van .... hoe kan ik dit veranderen?

grtz

Moet je nou echt voor al dit soort vragen een topic openen Bunny? Als je het boekje wat bijgeleverd is bij je iPod even doorleest, dan kun je de meeste vragen zelf al beantwoorden.... :sealed:

Voor de andere vragen kun je even zoeken op dit forum… staat 't er echt niet bij, dan topic openen…

Appletje + i op iPod en dan kun je daar de naam veranderen :)

[edit] zie net dat dit mijn 400’ste berichtje is :D:D

sorry het was een gewoon bericht bedoel

mijn excuses

mvg Benoît :apple:

Bunny typt liever dan 'ie leest..

@ DK Master - Felicitaties :wink:

probeer het eerst of probeer het zelf te vinden

ga dan de zoekmachine hier gebruiken als je dan niets vindt ga het dan vragen

geen probleem bunny...doe maar lekker relaxed 8)

Ja, niet aantrekken Bunny... zo'n vragen moeten kunnen! Ik ben ervan overtuigd dat er nog veel zijn die er wat van opsteken!

Moderators: Slotje d'r op zou ik zeggen!

waarom zou je dit niet mogen vragen..?? :o

daar is een forum toch voor :innocent:

[quote:8c7fbeb811="NA(rthur)NO"]waarom zou je dit niet mogen vragen..?? :o

daar is een forum toch voor :innocent:[/quote:8c7fbeb811]
Waarom zou Bunny z’n iPod instructie boekje niet lezen…?? :o
Inderdaad, daar is dit forum [b:8c7fbeb811]ook[/b:8c7fbeb811] voor, maar voor Bunny’s probleem hoeft niet een nieuw topic voor open.

[quote:b280eff17d="NA(rthur)NO"]waarom zou je dit niet mogen vragen..?? :o daar is een forum toch voor :innocent:[/quote:b280eff17d] Het is geen los staand geval... Bunny heeft de afgelopen week ongeveer 7 topics gemaakt met vragen die hij gewoon in de handleiding had kunnen vinden, of met de zoekfunctie van dit forum.

En nee, een forum is niet bedoeld om voor elke scheet die dwars zit een topic te starten. Een topic starten is pas nodig als de handleiding en/of de zoekfunctie geen hulp biedt.

[quote:ca8d835716="unSOUND"][quote:ca8d835716="NA(rthur)NO"]waarom zou je dit niet mogen vragen..?? :o daar is een forum toch voor :innocent:[/quote:ca8d835716] Het is geen los staand geval... Bunny heeft de afgelopen week ongeveer 7 topics gemaakt met vragen die hij gewoon in de handleiding had kunnen vinden, of met de zoekfunctie van dit forum.

En nee, een forum is niet bedoeld om voor elke scheet die dwars zit een topic te starten. Een topic starten is pas nodig als de handleiding en/of de zoekfunctie geen hulp biedt.[/quote:ca8d835716]

owj dat ie al 7 -hanleiding- topics heeft gestart wist k niet :wink: naja

[quote:1e4cfdaf63="DK master"]Appletje + i op iPod en dan kun je daar de naam veranderen :)[/quote:1e4cfdaf63]

Hoe doe je zoiets als je geen Mac hebt?

Als je de iPod aansluit, komt ie in het lijstje links in iTunes. Klik er daar twee keer op (niet kort achter elkaar) en voilá, je kunt gaan typen.