iPod nano in dock van een mini ?

:? :? :? kan je de ipod mini dock ook gebruiken voor ipod nano?? volgens mij niet maar k wil ut ff zeker wete :D :D :D :innocent: :innocent: :apple: :apple: :apple:

Ik geloof het niet. De Mini is veel dikker dan de Nano.

logischerwijze zou het dan eigenlijk wel moeten gaan he, iets kleiners in iets groters steken, het is ten slotte de zelfde aansluiting

Zal wel werken, de aansluiting is hetzelfde, maar zorg wel dat je de nano goed ondersteund.

Het dock hoort de iPod te ondersteunen, als dat niet gebeurt leunt de iPod met zijn gewicht op de aansluiting, waardoor de dock-connector heel makkelijk stuk kan gaan...

En ik heb weer je topic-titel aangepastโ€ฆ mensen zien alleen je topic-titel, dus je moet die wel zo duidelijk maken dat mensen aan de titel al zien waar je vraag over gaatโ€ฆ

Lukt makkelijk ... de Nano is ook 5x zo licht als de Mini waardoor de dockconnector niet overbelast zal raken.

Ik heb er volgens mij een adapter voor bij gekregen ,bij mijn nano Is een plastic gevalletje dat je nano pas maakt voor een ander dock

Dat is voor een universal dock, niet voor een mini dock.

werkt ik heb een mini dock en mn nano past erin (zat bij dat conection kit) alleen zit de nano een beetje losjes,mss is het neit goed voor de dock conector maar het werkt :)

[quote:24ea8ff332="kimmie"]:? :? :? kan je de ipod mini dock ook gebruiken voor ipod nano?? volgens mij niet maar k wil ut ff zeker wete :D :D :D :innocent: :innocent: :apple: :apple: :apple:[/quote:24ea8ff332] Bij mij werkt het, gewoon er goed indrukken en laten staan dan doet hij het gewoon, ik heb een iPod Nano 4GB.

Het werkt, heb het net geprobeerd. Pas wel op als je jou Nano eruit haalt, dacht dat ik iets hoorden breken, maar alles doet gelukkig nog "normaal"