iPod nano met of zonder Linux

Beste Mensen,

Mijn vriendje krijgt 18 maart waarschijnlijk een iPod Nano voor zijn verjaardag. Hij wil op deze iPod Nano Linux hebben hij vond dat helamaal te gek toen hij bij mij dat zag… (zelf vond ik er niet zooo veel aan :innocent: ). Als je een iPod oopt krijg je meestal garantie en ik hebergens gelezen dat als je rommelt met de besturing dat de garantie daaar weg gaat.
Mijn vriendje zei tegen mij of ik Linux op zn Nano wou installeren ik zei ik kijk wel, want ik durf het niet echt aan. Stel dat er nou wat fout gaat… Weten jullie hier raad mee?

Gegroet Job.

Als 'ie verrot gaat is het gewoon zwaaien met je handjes... dag iPod.

Mja, kzou het ook best niet doen,normaal doet het niets verkeerds met je iPod maar als het verkeerd gaat dan is het nogal erg, vooral omdat het de iPod van iemand anders is (anders zou ik het direct proberen :P)

[quote:c7d9f3216d="vikking"]als het verkeerd gaat dan is het nogal erg, vooral omdat het de iPod van iemand anders is[/quote:c7d9f3216d]Ik vind het bij mijn eigen iPod nog erger. Maar als hij zo nodig wil, maak dan een goede afspraak dat het zijn eigen risico is. Maak die afspraak ook maar met zijn ouders.

okee bedankt..