Ipod nano muziek is niet meer te benaderen

Hallo,

Heb me ipod nano nu al ongeveer 8 maanden en niet echt problemen gehad tot nu toe.
Net na het upladen van een album zag ik dat hij na het upladen een reboot deed maar Itunes gaf geen problemen en dus verwijder ik me ipod veilig.
Toen ik daarna me muziek wou doorbladeren op de ipod zag ik dat alle mappen en muziek weg zijn. Als ik nu itunes op start kreeg ik een melding dat ik de herstel optie moest draaien.
Eigenschappen in deze computer op de ipod laat mij zien dat de muziek nog wel aanwezig is (3 gb van de 4 gebruikt)

Heb uit wanhoop de herstel functie gedaan waar ik alleen maar foutmeldingen kreeg dat hij niet kon schrijven naar de schijf (?).
Toen nog maar een keer afgekoppelt en toen leek het erop dat hij ging herstellen (balkje onder het applke logo).
In deze computer is hij bij eigenschappen nu leeg maar Itunes herkent hem niet.

Resetten heb ik al een aantal manieren gedaan.

Update:

Na nog een aantal keren geprobeert de hebben te herstellen is het gelukt en Itunes herkent hem nu ook weer.
Toch ben ik bang dat er iets niet goed zit in de Ipod (geheugenproblemen?).

Iemand zelfde sympthomen gehad?
Nog tips?

Bedankt :slight_smile:

gebruik je een windows computer?

Ja ik gebruik Windows XP Home sp2

Sorry man, ik kan je hiermee niet helpen. Foutmeldingen heb ik nog nooit gehad. Dit lijkt meer op een probleem met je windows. Een collega heeft zo'n soort probleem gehad, maar dan meer op de communicatie met de ipod/windows. Veel foutmeldingen. Gezien dit forum door een groot deel door mac gebruikers wordt geleefd, weet ik niet of iemand hier al snel een antwoord voor heeft.

succes