Ipod Nano zit vast!

Ik zou 10 minuten geleden een album op mijn Ipod zetten. Echter na het aankoppelen van de Ipod aan de USB kabel ging de verlichting aan en bleef hij aan. Itunes werd niet geladen en ik kan met géén mogelijkheid de Ipod bedienen hij blijft op pauze staan en de verlichting blijft ook aan staan. En voor de smart-asses [b:98ba6e9ddb]hij staat niet op HOLD[/b:98ba6e9ddb] Iemand dit probleem ook gehad of beter nog iemand die een oplossing heeft?

Probeer eens een reset? menu + middenknop ingedrukt houden.

Heeft meneer/ mevrouw em al geprobeerd te resetten?

hier heeft Apple er wat voor je opgeschreven

google is je vriend :wink:

Na 2 minuten de menu+witte knop in te hebben gedrukt ging ie zowaar uit. Ik meende echter dat het maar 10 seconden hoort te zijn.

[quote:089aeea6ba="MysteriOus"]Na 2 minuten de menu+witte knop in te hebben gedrukt ging ie zowaar uit. Ik meende echter dat het maar 10 seconden hoort te zijn.[/quote:089aeea6ba]Mooi dan is je probleem toch opgelost ?

Bij lukt dat nooit bij mijn iPod G4 --- Ik laat dan altijd de batterij leeglopen ...

Fidel

[quote:7d29e09abf="El Fidel"]...Ik laat dan altijd de batterij leeglopen ... Fidel[/quote:7d29e09abf] Valt dat dan zoveel voor ?