iPod oortjes

Mijn iPod oortjes zijn kapot :cry: bij een bass hoor ik in het linker oortje een klik en dat is verdomd irritant!! Ik zou dus graag !!!GOEIE!!! oortjes hebben met een iet wat iPod look zo :wink: Ik heb IN-EARS geprobeert en die vind ik niet goed.. ze stoppen precies heel je oren af.. Ook zou ik niet zo graag van die ronde dingen hebben die over heel je oor gaat! Aangezien ik ook nogal groot ben zou ik graag een draad hebben die even lang of mss zelfs langer is dan de draad van de "officiële" iPod oortjes die je bij je iPod krijgt.. Heeft iemand een suggestie?

Je kan gewoon nieuwe oordopjes krijgen van Apple. Geheel gratis.

hoe dan? Want ik heb hetzelfde probleem als ximie...

Als je je iPod geregistreerd hebt bij Apple, dan kun je via de support pagina nieuwe dopjes aanvragen

wat is apple toch goed!

dat meen je niet!!?? Dat zal ik dan es snel aanvragen hé :wink: [b:5a8bd33670]Hoe moet je dat aanvragen?[/b:5a8bd33670]

THX!!

Gewoon via de apple site, wel een fax sturen met omschrijving en kass bonnetje i.v.m. garantie. heb ik ook gedaan en binnen 2 weken de oortjes thuis. Klasse :mrgreen:

Waar vind je dat op de apple-site?

http://depot.info.apple.com/ipod/?country=be&language=nl

Ik heb ook al eens nieuwe besteld, ik had ze 2 dagen later al binnen!

heb het gedaan :mrgreen: Hopelijk krijg ik snel mijn oortjes :wink:

Als je trouwens echt GOEDE dopjes wilt; kijk eens naar de Sony EX71s, die zijn ook in het wit verkrijgbaar (op bv. mp3man) en geven een veeeeeel betere geluidskwaliteit. Ze zijn in-ear, maar dat is een kwestie van wennen. Ik gebruik nu zowel in-ear dopjes als Apples standaard dopjes, maar de in-ears vind ik persoonlijk lichtelijk irritant omdat ze zo'n lang draad hebben. Maar dat wil jij juist, dus misschien is het iets voor je. Ik heb zelf trouwens de Sharp MD33s, maar die zijn er niet in het wit.

of kijk naar de shure EC2, ik heb deze sinds een week en ze geven een heel goed geluid en vooral de bas is goed

[quote:660d2e9407="Brimme"]of kijk naar de shure EC2, ik heb deze sinds een week en ze geven een heel goed geluid en vooral de bas is goed[/quote:660d2e9407] Hoeveel kosten die?

Ipod oortjes aangevraagd op apple site : volgende dag binnen :P

(ik had ze wel om 0900 's ochtends aangevraagd )

ik heb ook net nieuwe oortjes aangevraagd... volgens mij hoef ik geen fax te sturen met het aankoopbewijs. (is ook wat lastig, heb hem cadeau gekregen, maar natuurlijk is het wel ergens te achterhalen).

Ben benieuwd! Echt wel een super service van Apple!

ik heb de in ear headphones maar ben nu van men tweede paar opzetstukjes ook de linker weer kwijt :cry: dus van de drie paar nog één paar over die ik niet meer vindt natuurlijk :|

[quote:7a7a880909="pietjepuk6546"][quote:7a7a880909="Brimme"]of kijk naar de shure EC2, ik heb deze sinds een week en ze geven een heel goed geluid en vooral de bas is goed[/quote:7a7a880909] Hoeveel kosten die?[/quote:7a7a880909]

ik heb ze bij apple cs in amsterdam voor 109e gehaald maar heb ze al veel goedkoper gezien op internt.Is zeker een aanrader

ik heb dus die oortjes toegestuurd gekregen.. maar nu geeft het rechter oortje geen geluid meer.. Ik wil nu weer nieuwe oortjes. Nu wil ik dus alweer nieuwe. maar ja.. nu zie ik dat ik de oortjes moet opsturen.. naar waar moet ik dit opsturen? Wil je me aub het adres ofzo geven?