Ipod op het 23 HD Cinema screen

:mrgreen: Ik heb vandaag het nieuwe 23 inch HD Cinema screen geinstalleerd. Super maar dat hoef ik niet te vertellen.

Ik heb echter het probleem dat die firewire400 hub niet behoolijk lijkt te werken. Men Ipod laad wel, maar Panther herkend geen Ipod. Iemand een idee hoe dit te fixen is.

Leeuwtje

G5 1x1,8, 23 inch HD cinema screen, Ipod 15 Gig 3rd gen.

Ik zou zo zeggen... een in-complemantariteit tussen jou en je scherm. D'er bestaat maar 1 oplossing namelijk scherm weggeven aan mij bevoorbeeld.

Alle gekheid op een stokje…geen idee maar 'k ben wel groen jaloers op je 23 HD Cinema :mrgreen:

Denk ik net zoiets als de eerdere problemen met de schermen als USB-hub. Of een fout in het scherm of een toekomstige update van Panther nodig lijkt me.

Ik zou even bellen met Apple, maar het zou best eens zo kunnen zijn dat de system nog niet werkt met de nieuwe hub en dat je je iPod gewoon nog even op je Mac aan moet sluiten.

Datzelfde heb ik meegemaakt toen ik mijn iPod via de FireWire poort van een LaCie FireWire CD Writer had aangesloten; ook toen werd de iPod wel opgeladen, maar was niet zichtbaar op de Mac.

Je hebt het waarschijnlijk al gedaan, maar probeer hem aan te sluiten via de computer zelf. Misschien dat dat werkt. Als dat ook niet werkt kan het best zijn dat je hetzelfde probleem hebt als ik, sinds 10.3.4 pakt hij hem veel minder vaak. Wellicht wachten tot 10.3.5

zou je een foto van het scherm kunnen posten?

:D:D:)