Ipod op maar één computer?

Ok ik heb een raar probleem met mijn ipod 2G, Op mijn oude laptop (de 15" inch) daar wordt mijn ipod probleem op herkend, maar op mijn 17" doet ie niks. Is een ipod computergebonden dan?

Nee, een iPod is niet computergebonden.

Zijn de poorten van de 17 inch wel in orde ?

Ja, want ik gebruik die poort altijd voor bestanden van de ene mac naar de andere te zetten.

Misschien de iPod een keer een reset geven. Heeft mij ook al eens geholpen toen ik dit probleemje had.

[quote:ff757450bc="Djmichel"]Misschien de iPod een keer een reset geven. Heeft mij ook al eens geholpen toen ik dit probleemje had.[/quote:ff757450bc] Bedoel je de menu en play knop inhoude? Nee dat wilt ook niet werken, ale ik bedoel die reset werkt wel maar daarna komt er geen verandering met deze computer. Ook de ipod formateren op de andere laptop heeft geen resultaat geboekt.

Nee ik denk niet dat hij dat bedoeld. Hij bedoelt dat je je iPod in je Computer moet steken. En dan bij iTunes reset drukt (bij het plaatje van je iPod).

iPeter !

dat heb ik bij die ene laptop waarop het ging, gedaan, maar hij doet nog steeds niets op de andere.