iPod op Sony CDX-MP40

Beste macosx'ers,

Ik ben nu een paar weken in het bezit van mijn iPod 20 Gb en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben … alleen ga je nu natuurlijk meer wensen krijgen :wink:
Dus ik wil graag mijn iPod aansluiten op mijn Sony CDX-MP40 … die heeft aan de achterkant gewoon een line in … met tulp stekkers … je zou dan MD moeten kunnen selecteren met source … maar dat doet tie dus nie … Ik kan hem ook niet via een casettebandje adapter doen, omdat ik geen casetterecorder heb.
Hebben jullie suggesties of kan ik dan beter Sony zelf maar even contacteren?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Het draadje over aansluiten van de iPod heb ik natuurlijk al gelezen … maar daar was ik in dit geval niet mee geholpen. Op http://www.ipodinthecar.com zie ik wel die IceKit ,… mja dat is a) niet voor een Opel die ik rijd … en b) DUUR !

misschien geen MD maar aux kiezen? ik denk gewoon effe dom na hoor...

[quote:fa6b738cbc="jeroenimo"]misschien geen MD maar aux kiezen? ik denk gewoon effe dom na hoor...[/quote:fa6b738cbc] Nee hij hoort 3 standen te hebben ... radio - cd - md ... maar die hele md is er dus nie ... aux al helemaal nie ... Maar soms kan het inderdaad in zo'n 'dommigheidje' zitten inderdaad ... thanks anyway

Ik heb hetzelfde probleem met mijn cdx-mp40. Heb ook gelezen dat je pas MD kunt kiezen op de autoradio als je een md/cd changer aansluit op de meer-polige stekker ( een soort svhs stekker ). Daarnaast heb je de optionele externe source-kiezer nodig die bij de md/cd changer geleverd wordt.

Ik vraag me nu af of ik het met alleen deze source-kiezer af kan als ik een externe audiobron wil aansluiten op de line-in van de cdx-mp40. Iemand al een oplossing??