Ipod opladen (2)

Heb dit in het eerste draadje geplaatst, maar geen antwoord gekregen.

Gebruik mijn Ipod (4egen) niet zo vaak. Plaats het altijd terug in de dock. Staat dan soms dagen aan met “opgeladen”.

Is dit slecht/goed voor de batterij ???

Persoonlijk trek ik de stekker er uit of haal hem uit het dock. Ik merk wel als die opgeladen is dat die soms warm wordt of de adapter wordt erg warm. Als het goed voor je batterij is weet ik niet maar vanwege de warmte haal ik hem er altijd uit.

ik haal hem er ook altijd uit

Ik wil het idd ook wel eens weten of dat schadelijk is, want ik laat hem meestal ook in het dock. :?

De iPod gaat in 'trickle' mode als de batterij vol is. Dat wil zeggen een minimaal laadstroompje om de accu bij te houden.

In weze kan je hem dus laten zitten. Maar het neemt wel energie en het geheel wordt juist warm omdat de energie niet gebruikt wordt om de accu op te laden maar dus omgezet moet worden in warmte.

Je kan de ipod er ook gewoon afhalen natuurlijk. Apple raad wel aan om hem dan wel om de week even op de oplader te zetten.

[mod:6815a185e2="hs-l"]advertentie verwijdert. dit is al de 4e keer dat ik je topic verwijderd.. en dat terwijl je wel je prive berichten met uitleg wel gelezen hebt![/mod:6815a185e2]

Griffin heeft al zo'n apparaat, staat zelfs al in de Applestore.

Hmm, nieuwe gebruiker, 2 posts, allebei over dat accesoire…

…dit ruikt naar reclame maken…