ipod opnieuw syncen...

goedemiddag mensen.. Sinds enige tijd ben ik de gelukkige eigenaar van een ipod mini! fantastisch ding en gaat inderdaad lang mee op de batterij!

Maar nu het volgende vraagje…
mijn ipod was leeg en ik laad hem dus op via mijn pb, als ik dat doe dan laadt itunes gelijk . Hierin heb ik wat veranderingen in aangebracht (zoals gebruiken als externe hd en dergelijke)
Er staat dat ik de ipod nu handmatig moet loskoppelen. Dat heb ik gedaan dmv. het eject knopje naast de ipod in itunes.

Toen ik de ipod had losgekoppelt begon die weer met opladen.
En dan nu de vraag is er een manier om mijn ipod nu opnieuw te syncen…want dat lukt me dus niet…

Dus is er een mogelijkheid dat nadat ik de ipod heb losgekoppelt (softwarematig dan he! het draadje zit er nog i ) hem dan opnieuw kan oproepen… ???
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat draadje er even in en uit moet halen…of wel ??

graag hulp gevraagd dus… :?

Draad loskoppelen en d'r weer insteken... Wel dus :P

Dat is het het makkelijkst. Een andere, wat omslachtiger, methode is gebruik te maken van het schijfhulpprogramma. Je kunt de Externe HD (in dit geval de iPod) hiermee wederom op je bureaublad mounten.

iTunes herstarten werkt ook.

okeej ik ga voor de oplossing itunes herstarten :P 8)

ik dacht dus echt dat je de ipod zo weer kon syncen in itunes maar niet dus… dan maar opnieuw opstarten :smiley:

Dank alleen voor de reacties!

zoek je niet gewoon in itunes de optie "werk 'ipod van....' bij" ??? die zit namelijk als optie onder archief... Of werkt die niet meer als je hem verwijderd heb?

edit: laat maar… Ik zie je probleem… :x