iPod (PC) wordt niet herkend

Als ik men iPod mini(6G) op mijn pc aansluit herkend mijn pc hem niet meer waar hij hem eergisteren en daarvoor wel heeft herkend. Wat zou het probleem kunnen zijn??? [mod:917bd103be="Elstar"]Titel aangepast en verplaatst naar 'iPod & iTunes[/mod:917bd103be]

Dat is een subtiel ingebouwde marketing tool van Apple om te switchen ;-).

Een aantal tips:
— Pas de titel van je topic aan, ik heb ook wel eens hulp nodig (vooral met de afwas).
In dit form verwacht ik meer succes, er zijn daar mensen actief die echte iPod liefhebbers zijn.

Normaal zou windows van het moment je je iPod aansluit de hardeschijf moeten weergeven in Verkenner. Herstart (USB kabel uittrekken eerst) je computer eens en probeer het dan nog eens opnieuw, het kan soms wel even duren (heb ik ook al last van gehad) dat de hardeschijf er niet direct wilt opkomen.

Hij heeft hem niet weer, en als ik kijk bij hardware staat er alleen: 1 onbekend apparaat gevonden....

[quote:907aef1bcd="SPit"]Hij heeft hem niet weer, en als ik kijk bij hardware staat er alleen: 1 onbekend apparaat gevonden....[/quote:907aef1bcd]

kwil de purist niet uithangen maar moedet niet “geeft” in plaats van “heeft” zijn?

sorry pieter:p

Je stopt de cd met driver van je ipod errin dan met je rechtermuisknop op "Deze computer" drukken dan "Eigenschappen" Tabblad > Hardware > Apparaatbeheer, daar zoek je je ipod op. Die selecteer je, dan druk je op "Stuurprogramma bijwerken", als het goed is zoekt je computer dan automatisch naar de cd en installeerd hem.

Misschien werkt het :stuck_out_tongue:

[quote:e2fe605c7d="SPit"]sorry pieter:p[/quote:e2fe605c7d] :wink:

het helpt niet, mijn pc zegt ook daty er geen stuurprogramma's zijn geinstalleerd of gevonden....