Ipod Photo AutoPause

Hallo ,

ik heb net een nieuwe Ipod Photo 30GB gekocht, maar hij gaat soms automatisch op pauze, ik heb de nieuwste firmware en itunes4.9( daar kan het niet aan liggen ).

als ik een liedje aanzet, en de holdknop erop doe dan gaat ie na een paar seconden toch nog op pauze, en ook als ik de holdknop er niet op doe… gelukkig is het niet de hele tijd, maar het is toch wel heel vervelend, iemand enig idee hoe ik dit kan stoppen?

De iPod gaat automatisch op pauze als de koptelefoon aansluiting verbroken wordt. Dus waarschijnlijk denkt je iPod dat je de koptelefoon los hebt gemaakt terwijl dat niet zo is. Meestal zit er dan een los contactje in de koptelefoonaansluiting. Soms komt het ook voor wanneer het stekkertje van een koptelefoon met een metalen onderkant van de behuizing van de plug, een elektrische verbinding maakt met de behuizing van je iPod. In elk geval kan je hiermee onder garantie terug naar waar je de iPod hebt gekocht. Ze kunnen het waarschijnlijk eenvoudig repareren, of je krijgt zelfs gewoon een nieuwe.

maar, ik heb geen bon of wat dan ook meer.. maar er zit nog wel garantie op, kan ik hem dan ook naar apple terug sturen?

Ik zou het in ieder geval proberen. En de volgende keer de bon zeker bewaren.

Kijk hier voor meer informatie over het online aanmelden van je iPod reparatie, of bel eens met de Apple store.

Je hebt de bon niet echt nodig, via je serialnummer regelen ze alles