iPod photo dock

Als je nu een "nieuwe" ipod photo koopt zit daar geen dock meer bijgeleverd. Als je dat dock nu los erbij koopt, zitten de nodige verbindingskabels(stereo, tv) er dan bij dat dock al bij?

Ik denk het niet...

Volgens mij ook niet.. Daarom is de 60 GB ook 190 euro goedkoper geworden, oa.

[quote:af65a7e6db="Apple Store NL"]Aansluiten, loskoppelen en klaar! Het iPod photo-dock maakt het opladen en synchroniseren van uw iPod photo en het afspelen van diavoorstellingen op uw televisie eenvoudiger dan ooit. Het iPod photo-dock is een handige en elegante houder waarmee u uw iPod eenvoudig oplaadt en synchroniseert via FireWire of USB 2.0*. Het dock bevat tevens een optionele S-video-connector voor een nog betere weergave van diavoorstellingen op een televisie die geschikt is voor S-video. Als u de S-video-uitvoerpoort gebruikt bij een diavoorstelling met geluid, hebt u tevens een audiokabel nodig, zoals de complete Monster iTV Link-kabel, die zowel S-video als audio ondersteunt.[/quote:af65a7e6db]

Wat ik hier uit begrijp is dat je inderdaad de kabeltjes d’r nog 's los bij zou moeten kopen ja… Wordt een duur grapje dan :x

[quote:e062a214af="Nikita"]Wat ik hier uit begrijp is dat je inderdaad de kabeltjes d'r nog 's los bij zou moeten kopen ja... Wordt een duur grapje dan :x[/quote:e062a214af]

Wandel even de Mediamarkt binnen! Zo duur zijn videokabels eo niet!

[quote:d0b7313175="maarten20"]Wandel even de Mediamarkt binnen! Zo duur zijn videokabels eo niet![/quote:d0b7313175]

Ja, ok… Maar ik bedoelde via Apple zelf. En d’r wordt ook iets van iMonster kabels genoemt om d’r ook nog geluid samen met het beeld over te sturen… Dat lijkt me duur.

Maar zoveel verstand heb ik d’r ook weer niet van :innocent:

Volgens mij MOET je die kabel om fotos te bekijken op je tv speciaal van Apple kopen...

[quote:935c40444e]This cable is made specifically for iPod photo (other AV cables are not compatible with iPod photo).
[/quote:935c40444e]

Zal toch wel snel een soort imitatie kabel komen neem ik aan…?

Groeten,

Nick

Kom op zeg... Een S-Videokabel is toch een S-Videokabel of ben ik nou gek :roll:

maar niet elke s-video kabel past op een iPod-uitgang

denk ik :?

Volgens het plaatje (op de Apple Website) is het een gewone s-video uitgang, voor zover ik d'r verstand van heb :?

Volgens mij halen jullie twee dingen door elkaar.

In het dock zit een s-video uitgang en als je de iPod direct, zonder dock, wilt aansluiten op je tv heb je een ander soort kabel nodig.

Je moet dus 1 van de 2 opties aanschaffen om je plaatjes op je tv te kunnen bekijken, daar ontkom je niet aan. Kabel is 19,- en dock 39,-, maar de s-video uitgang op het dock zou een betere kwaliteit geven dan de av kabel die je direct op je iPod aansluit… of dat die 20 euro verschil goedmaakt?

Ik heb overigens net een “oud” model 60Gb besteld voor de “nieuwe” prijs van 459,- met alles er op en er aan. Ze zijn nu uitverkocht, maar je kunt het nog proberen bij mp3man.nl…

www.mailamac.nl heeft ook nog oude iPod photo's liggen, ik heb de mijne vandaag binnengekregen, met alle extra's...

Weet jij of er nog een technisch verschil is tussen de twee aparaten?

Een videokabeltje van de ixus werkt in ieder geval niet tussen de ipod photo en de tv....

Wat wel werkt van ipod naar tv is de kabel van mijn canon camcorder. Alleen is de video stekker (geel), omgewisseld met rechts (rood).