Ipod Photo en opslag van foto's

Is er al een tool bekend om je foto's snel van je geheugenkaart op je ipod photo te kunnen opslaan? Ik hoorde dat dat Belkim-geval supertraag is en veel batterijen vreet. Is er misschien iets van een mini iphotoprogrammatje op je ipod te zetten om je foto's er op te downloaden? Ben nu aan het reizen en zou wel heel handig zijn en zodra ik hem dan ergens zie ga ik hem kopen. Maar alleen als die foto's rechtsreeks over te zetten zijn. :?

Een iBook ?

Ik weet het… flauw. Maar ik heb zelf de Belkinadapter gehad, en ik was er inderdaad niet blij mee. Ik heb het dus ook opgelost door een iBook te kopen, daar gaan nu de foto’s op als mijn geheugenkaarten vol zijn.

[quote:8577d84d4a="unSOUND"]Een iBook ?

Ik weet het… flauw. Maar ik heb zelf de Belkinadapter gehad, en ik was er inderdaad niet blij mee. Ik heb het dus ook opgelost door een iBook te kopen, daar gaan nu de foto’s op als mijn geheugenkaarten vol zijn.[/quote:8577d84d4a]

Ja, inderdaad , ik neem m’n powerbookje ook wel eens mee, maar zou toch ook wel blij zijn met iets minder groots om een beetje met je foto’s te kunnen rommelen. Klein bewerkingsprogrammatje die de zaak niet aantast en beetje iphotoachtige opslag. Maar misschien moet ik eens kijken naar een betaalbaar 2-e hands ibookje voor onderweg. :slight_smile: