ipod photo nu kopen?

Ik wil graag een ipod photo kopen. Ik dacht ik wacht even tot na de WWDC.

Denkt iemand dat er nog wat gaat veranderen (lees: updates / prijsverlagingen)?

wwdc is al voorbij en ja ik zou hem kopen..

zoek even voor ‘‘ipod photo kopen wwdc’’ op het forum, er zijn al meerde threads zoals deze…

Ik denk dat er op de twee vlakken weinig zal gebeuren!

Updates: geen geruchten gehoord, en er is volgens mij niks in het vooruitzicht (direct na de WWDC dan)

Prijs: De iPod loopt als een trein! Apple zal de prijs niet verlagen. Aanbiedingen zal je toch wel houden, maar Apple zal zelf niets aan de prijs doen.

[quote:d5e3a45e03="GordonNL"]wwdc is al voorbij ..[/quote:d5e3a45e03]

Nee hoor! De WWDC duurt iets langer dan alleen maar een keynote van Steve :wink:
WWDC is van 6 t/m 10 juni. Vandaar dat de prijs voor een ticket ook zo duur is :slight_smile:

Ik zou hem kopen, ik heb zelf het geld niet maarja..

Woensdag een iPod photo 60GB gekocht, 40GB 4G verkocht. Heb ook op de WWDC gewacht maar toch maar gekocht. Er komt heus wel weer wat beters voor minder maar ja. Nu al een hoop plezier van. Dat zowel de MediaMarkt als MacRotterdam m niet hadden - ook de 30GB niet - deed vermoeden dat er toch snel wat nieuws komt, hopelijk gewoon slechte inkopers. De Bijenkorf had ze nog wel uiteraard. Die hebben ook nog een Powerbook 1Ghz voor €3750, lief he. Ook de Palm Tungsten T1 staat er nog te glimmen. Wat een tent. Die verkoper, aardige kerel hoor: "60 GB?, ja dat is wel een hele zware! Twee keer zo veel als een computer."

ja vind het moeilijk zul je zien dat er dadelijk een of andere prijsverlaging aankomt of een updat van een paar GB ;)

Volgens http://buyersguide.macrumors.com is het save... maar er komt dit jaar absoluut nog een nieuwe iPod photo. Wellicht eind september tijdens de Mac Expo in Parijs of later in oktober (ruim op tijd voor de feestdagen - zeer belangrijk voor Apple).

De huidige iPod photo is prachtig - ik heb er een - maar zou ik nu een aanschaf overwegen… dan zou ik wellicht nog even m’n oude iPod gebruiken tot na Parijs.

oke met deze laatste info kan ik iets ;) heb namelijk helemaal geen ipod alleen een 15 pobo. dus dan kan ik redelijk safe nu een photo aanschaffen.. maar dan een andere keus: meteen de duurste of toch maar een 'gewone' 30 GB :D

[quote:70db88c466="AppletjeEitje"][quote:70db88c466="GordonNL"]wwdc is al voorbij ..[/quote:70db88c466]

Nee hoor! De WWDC duurt iets langer dan alleen maar een keynote van Steve :wink:
WWDC is van 6 t/m 10 juni. Vandaar dat de prijs voor een ticket ook zo duur is :)[/quote:70db88c466]

ooh, dan heb ik iets verkeerd begrepen :?

[quote:7a023ce44f="GordonNL"] ooh, dan heb ik iets verkeerd begrepen :?[/quote:7a023ce44f]

No problemo :slight_smile:

ik heb hier dus ook mee gezeten en uiteindelijk maar gewoon toch gekocht :) ERG blij mee! de 30gb is een stukje dunner en lichter dan de grotere versie, maar ik heb ze niet allebei in m'n handen gehad... de 30gb is iig aan te raden!

Ik heb hem vorige week gehaald! (de 30GB) En ben er echt ontzettend blij mee! :lol: (dat moest ik gewoon even delen!)

Ik zit nu ook met zo'n gevoel. Ikzelf zou liever wachten, maar het probleem is dat ik al 2 maanden zonder iPod zit... Nooit gedacht dat ik hem zo hard ging missen. Iemand raad? En als er dan in Parijs nieuwe iPod photo's uitkomen, zijn die dan beschikbaar aan dezelfde prijs? En zou er veel aan veranderen?

[quote:a034caf71d]het probleem is dat ik al 2 maanden zonder iPod zit...[/quote:a034caf71d] hoe komt het?

[quote:a034caf71d]Iemand raad? [/quote:a034caf71d]
Koop een iPod shuffle, kan je gebruiken bij kleine dingen zoals boodschappen of joggen.

[quote:a034caf71d]En als er dan in Parijs nieuwe iPod photo’s uitkomen, zijn die dan beschikbaar aan dezelfde prijs?
En zou er veel aan veranderen?[/quote:a034caf71d]
Misschien komt er een iPod uit met video functie. Maar ik denk dat die behoorlijk duur zal zijn.

[quote:2c775fcbbe="Mr. Brown"][quote:2c775fcbbe]het probleem is dat ik al 2 maanden zonder iPod zit...[/quote:2c775fcbbe] hoe komt het?

[quote:2c775fcbbe]Iemand raad? [/quote:2c775fcbbe]
Koop een iPod shuffle, kan je gebruiken bij kleine dingen zoals boodschappen of joggen.

[quote:2c775fcbbe]En als er dan in Parijs nieuwe iPod photo’s uitkomen, zijn die dan beschikbaar aan dezelfde prijs?
En zou er veel aan veranderen?[/quote:2c775fcbbe]
Misschien komt er een iPod uit met video functie. Maar ik denk dat die behoorlijk duur zal zijn.[/quote:2c775fcbbe]

Mijn iPod is gecrasht en nu is de HDD naar de filistijnen.
Een iPod shuffle is helemaal mijn ding niet, veel te weinig opslagruimte :slight_smile:

sinds 2 weken ook een iPod photo 30. tja je kan wel blijven wachten op iets nieuws, tenzij het echt nut heeft als bv. het huidige model niet voldoet voor jouw. maar de 30GB versie is een uitstekend model wat mij betreft.

helemaal mee-eens, lekker voor op de vakantie In Combinatie met de Camera Connector, SUPER