iPod Photo verschijnt niet in iTunes

Ik heb net gisteren een iPod Photo gekocht. Nu sluit ik 'm aan en het iPod Photo symbooltje verschijnt niet in de onderbalk van iTunes - terwijl ik volgens mij steeds iTunes en iPod software heb geupdate. Ik wil de afspeellijsten en albums selecteren, dus daarom moet ik 'm instellen en op het symbooltje onderin de balk klikken - maar ik zie dus niks. Ik kan niet vinden wat ik fout heb gedaan.

als je niet zeker bent van je updates, hang je pod aan de mac en doe een 'software update' uit het appel-menu. Misschien helpt herstarten wel? Wat is er op het venster van de pod te zien als je hem aan de mac hangt? Komt het bericht: niet loskoppelen, of herkent de mac hem helemaal niet?

Hij deed niks en ik dacht dat hij zeker half opgeladen was, maar na een half uurtje bijladen doet hij het nu wel. Het probleem is nu dus al opgelost.

:| ik had nog willen vragen of je wil ruilen met een iPod 1st generatie die het wel doet, maar dat wordt dus niks meer :beret:

ik ben bang van niet, hoewel het me toch wel spannend leek met zo'n echt draaiend wieltje, maar toen wist ik nog niet of nauwelijks wat het was.