iPod(photo30gb) en een dock... duidelijkheid gevraagd

hallo, ik heb sinds kort dus een iPod Photo (30gb) en wil eventueel alsnog een dock kopen. Vooral omdat ik wel benieuwd ben naar FireWire en ik hem wel eens aan de tv wil aansluiten. Nu staat die gewoon op de applestore, maar er staat nergens bij welke kabels hier nu bij zitten. Is FireWire optioneel? Kan hij direct aan de tv of stereo? Wat zijn andere opties?

40pleuro vind ik namelijk nogal prijzig voor alleen een dock, ik ga er wel vanuit dat er íets bij zit. Wie kan mij dit vertellen? (zoeken heeft namelijk nog niet echt iets opgeleverd)

alles moet je los kopen. Dus een dock, firewire kabel, AV-kabel etc etc. Waarom denk je dat heel veel mensen de 40Gb iPod Photo hebben gekocht toen deze eruit ging en voor weining werden verkocht? Precies, daar zat alles nog bij, nu heb je een gestripte versie.

suc6

w o w :o dus het dock, dus eigelijk alleen een soort houdertje, is het énige wat je krijgt voor 40euro?! Ik weet dat apple vrij prijzig kan zijn, maar het is het meestal dik waard... maar dit gaat echt ver hoor. ik denk dat ik maar gewoon een firewire-kabel koop ofzo. (of iemand moet wat 'over' hebben wat iets rendabeler is ;))

Ik heb mijn dock voor mijn iPod 20gb 4G [b:27d6351b86]gratis[/b:27d6351b86] erbij gekregen :)(aanbieding), bij deze generatie is hij ook helemaal gestript, je krijgt niks extra's meer, dat merk je ook in de prijs he.

Die dock is alleen maar handig met opladen, of om 'm ergens in te zetten dat hij niet valt ofzo. Als je 'm op je pc of Mac aansluit, wil het nog wel eens problemen geven, dat was bij de 3e ook al het geval. De aansluiting wil af en toe wel eens niet mee zitten, hij vind 'm bijvoorbeeld niet, of iTunes(als ingesteld) niet automatisch opent.

nou, dan weet ik in ieder geval zeker dat dat de moeite niet waard is. ik denk dat ik voor het "Connection kit II, Universal Edition van Dr Bott" ga (voor op vakantie), waar ook een "pocketdock" bij zit. daarbij een normale firewire-kabel (die ik dan ook nog voor andere dingen kan gebruiken, altijd handig). Denk ik nu verkeerd of gaat dit gewoon goed komen?