iPod playlist

Ik had ff een vraag. Is het mogelijk om met iTunes een playlist te maken voor de iPod waar alle recente liedjes die je naar je iPod hebt gekopiert in die lijst te krijgen en ook up to date te houden. Dus elke keer dat ik een liedje naar de iPod kopier dat hij dan ook op de 1ste plaatst komt te staan in die playlist.

Thanks

Volgens mij moet je dan in iTunes klikken op 'date added' boveaan de nummerlijst

Je maakt een [i:29d1e51b17]Nieuwe slimme afspeellijst[/i:29d1e51b17] in iTunes aan. En je stelt hem bijvoorbeeld zo in: [img:29d1e51b17]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=13689[/img:29d1e51b17]

En elke keer dat je een nieuw nummer hebt toegevoegd in iTunes, wordt de map bijgewerkt.
En je iPod ook, als je hem aansluit ten minste.

Slim hé, zelf gevonden. :wink:

bij de standaard afspeellijst "onlangs toegevoegd" staan toch de liedjes in "nieuw toegevoegde" volgorde?

Volgens mij ben ik helemaal duidelijk geweest, sorry. Thanks voor de moeite, maar ik bedoelde een playlist voor op de iPod waar ik kan zien welke liedjes ik net nieuw heb op de iPod.

Thanks anyway

[quote:d4d6dcb833="DCakici"]Volgens mij ben ik helemaal duidelijk geweest, sorry. Thanks voor de moeite, maar ik bedoelde een playlist voor op de iPod waar ik kan zien welke liedjes ik net nieuw heb op de iPod.

Thanks anyway[/quote:d4d6dcb833]

itunes=ipod…

Als je liedjes toevoegd in itunes zet itunes automatisch een kopie van dat nummer in de slimme afspeellijst "onlangs toegevoegd! Dan wil je de liedjes op je ipod hebben dus sluit je de ipod aan, dan update itunes de ipod en als het goed is zie je dan bovenin de lijst van de afspeellijst “onlnags toegevoegd” jou nieuwe nummertjes…