iPod probleem......????

Heb ik pas een iPod aangeschaft, 15 gig. En nu doet het leuke ding het niet meer. Ik kan alleen nog maar afspelen via de computer maar als ik hem dan wil afkoppelen dan krijg hem niet meer aan de gang.... :evil:

Weet er iemand raad???

Misschien dat resetten helpt, menu en play gelijktijdig indrukken. Het probleem komt mij bekend voor, want ik had hetzelfde met mijn 15 Gb iPod. Als ik 'm volledig had opgeladen via het dock en ik wilde 'm de volgende dag gebruiken dan had ik dat probleem ook regelmatig. Ook als ik 'm dan wel na resetten aan de praat kreeg gaf de batterij aan dat ie leeg was en moest ik 'm weer opladen. Uiteindelijk heb ik 'm voor reparatie naar Apple gestuurd en ik kreeg het bericht dat ik een nieuwe krijg. Dus waarschijnlijk was er iets echt goed mis. Ik hoop voor jou dat je niet hetzelfde probleem hebt. Overigens krijg ik van Apple als vervanging een 40Gb terug. Waar ik nu al meer dan 3 weken op zit te wchten, ook al omdat het een personalized iPod is. Succes in ieder geval en als het probleem aanhoudt gewoon Apple helpdesk bellen in Amsterdam, daar word je goed geholpen hoor.

Hier in Candada zijn ze helemaal makkelijk. Ik heb hem een keer gereset met een helpdesk medewerker aan de lijn, die vertelde mij dat als hij binnen 3 maanden nog eens vast liep, ik een nieuwe zou krijgen??

I.e.g heb ik dit probleem ook regelmatig.
Maar wat mij nog meer irriteert is dat de iPod zichzelf met enige regelmaat uitschakelt na het afspelen van een half nummer :frowning:
Heeft iemand dit probleem gehad?

[quote:d0f7c84276="meneer de koekepeer"]Hier in Candada zijn ze helemaal makkelijk. Ik heb hem een keer gereset met een helpdesk medewerker aan de lijn, die vertelde mij dat als hij binnen 3 maanden nog eens vast liep, ik een nieuwe zou krijgen??[/quote:d0f7c84276]

Fraai is dat, ik begin nu toch echt te twijfelen ofdat ik er wel goed aan heb gedaan om te switchen… nu is het mijn iPod, net gekocht en ik ben al de zoveelste gezien alle andere klachten over de iPod!!!

Ook toen ik net mijn iMac 17" gekocht had zat er al direct een groene punt bijna in het midden van mijn scherm!!!
Hierop kreeg ik als antwoord, sorry dit valt niet onder de garantie, dat is pas wanneer er 8 of meer… Kan dit nog wel als service gezien worden of moet ik nu maar serieus gaan bezinnen om niet weer terug te schakelen???

Mijn gras begint lelijk te verdorren :x