iPod probleempje

Nogmaals mijn vraag. Aan het aantal hits te zien en de antwoorden zal mijn vraag misschien niet helemaal duidelijk zijn geweest. Mijn probleem is dat ik van verschillende pc's muziek wil afhalen zonder de muziek die al op mijn iPod staat te verliezen. Toen ik dit probeerde heb ik mijn bestaande bibliotheek al opgeslagen en die op de andere pc in iTunes weer geimporteerd... (de nummers die op de iPod staan, staan natuurlijk niet op die andere pc.) Dus wanneer ik die bibliotheek importeer op die andere pc krijg ik ook alle nummers netjes te zien in iTunes, wanneer ik dan nieuwe nummers laadt vanaf die andere pc in iTunes komen die er ook bij te staan. Alleen wanneer ik dan weer op mijn iPod kijk staat tot mijn grote verbazing niks van mijn oude nummers er meer op alleen de nummers van de pc waar ik als laatst mee heb gewerkt!!!! Wie weet hier een oplossing voor?¿?¿?¿

Ik denk dat iTunes dan waarschijnlijk vraagt om de bibliotheek te [b:c3efc4a547]vervangen[/b:c3efc4a547] door die van de pc/mac waaraan de iPod hangt. Let wel: vervangen... Dus wat doe je om dat te vermijden: je gaat naar de betreffende iTunes > prefs > iPod; en je selecteert het bolletje "Beheer nummers en afspeellijsten handmatig" aan. Dit lijkt me de oplossing.

Inderdaad, zorg dat je alles bij elkaar krijgt in iTunes, zowel je nieuwe als oude muziek en werk hem dan pas helemaal bij door het totaal te vervangen. :innocent:

Heb je de iPod wel op manual op de twee computers staan. Dan moet het wel gaan.

Je moet het volgens mij ook zo instellen dat je niet automatisch alles vervangt of synchroniseerd, maar per aangeklikt nummer ofzoiets. Dan moet het wel kunnen.