iPod problemen

Hallo,

Sinds kort heb ik een iPod video (30 GB, zwart, windows), alleen is er een probleem met de oordopjesaansluiting. Ik heb alleen maar geluid uit het rechteroordopje. Dit ligt niet aan het oordopje, maar aan de iPod, aangezien ik bij andere oordopjes hetzelfde probleem heb.
Als ik de oordopjesaansluiting er 4 mm uithaal, dan krijg ik wel geluid uit beide oortjes, maar dit is natuurlijk geen oplossing, aangezien de oortjes er dan bij de kleinste beweging al uitvliegen.

Ik heb al vanalles geprobeerd, nieuwste software installeren, andere oordopjes, ipod formatteren, ipod resetten, enz… Hij doet het dan een paar minuten goed (dus uit twee oordopjes) en dan valt het geluid weer weg bij het linkeroordopje

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bedankt.

Terug naar de winkel! Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de ingang dus, die gewoon rot is..

In ieder geval terug naar de winkel. Klinkt als een los contactje. Dit valt niet op te lossen met nieuwe software etc.

terug naar de winkel. Hij is niet goed dus niet zelf mee klooien. Je hebt toch nog garantie?

Lijkt me wel als de iPod 5G nog geen half jaar op de markt is! :wink:

[quote:694dc4ed8f="Byron"]Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan de ingang dus, die gewoon rot is..[/quote:694dc4ed8f]

Ik denk eerder de uitgang :slight_smile:

Maar inderdaad, meteen maandagochtend om 9 uur mee terug naar de winkel!

Helaas moet je terug naar de winkel. Hopen dat je snel een nieuwe krijgt en dat ze hem niet gaan opsturen of iets dergelijks!