ipod reageert niet meer

keb een probleem met mijn ipod mini ik steek hem in de stekker en hij reageert niet meer.... met de pc ook niet wat moet ik doen?

De laatste keer dat je iPod nog wel wat deed;

• is dat een tijd geleden ?
  • kreeg je toen een foutmelding ?
  • deed je iPod niet raar of zo ?

Probeer sowieso even de iPod op lock te zetten, en haal hem daar dan 30 seconden later weer van af, en druk dan op de knop in het midden.

wat is lock?

het kleine schuifje boven op.

[quote:282ce95218="bunny"]wat is lock?[/quote:282ce95218] lock = hold

of toetsenvergrendelaar … de schuifknop die ervoor zorgt dat je de toetsen kan blokeren, zodat je deze niet ongewenst kan indrukken als hij in je broekzak etc zit.

[quote:8df05e6018="Jello"][quote:8df05e6018="bunny"]wat is lock?[/quote:8df05e6018] lock = hold

of toetsenvergrendelaar … de schuifknop die ervoor zorgt dat je de toetsen kan blokeren, zodat je deze niet ongewenst kan indrukken als hij in je broekzak etc zit.[/quote:8df05e6018]het lukt niet maar ik heb hem laatst nog met een programma bijgewerkt(ipod updater)
sindsdien werkt hij niet meer

bunny, als je wilt dat wij je helpen moet je wel meer vertellen...

dus…

ging alles goed na die update ?
Werkte je iPod daarna nog even ?
Kwamen er nog symbolen in beeld op je iPod ?
Gaf de computer nog een foutmelding na of tijdens de update ?

[quote:b70b4d4ad2="unSOUND"]bunny, als je wilt dat wij je helpen moet je wel meer vertellen...

dus…

ging alles goed na die update ?
Werkte je iPod daarna nog even ?
Kwamen er nog symbolen in beeld op je iPod ?
Gaf de computer nog een foutmelding na of tijdens de update ?[/quote:b70b4d4ad2]alles ging goed maar ik moest hem opladen met stekker van die update
ik heb dat gedaan
dan reageerde hij niet meer

In jouw andere topic zeg je nog dat je geen lader hebt.... :|

[quote:feb6dabeab="unSOUND"]In jouw andere topic zeg je nog dat je geen lader hebt.... :|[/quote:feb6dabeab]nu wel

Hou de middelste knop en de menu knop samen een seconde of 10 ingedrukt, verschijnt er dan na een tijdje het Apple logo ?

ja er komt een apple op en dan zo'n 5sec erna komt er een stekker met een pijltje gericht naar een stopcontact maar ik steek hem in het stopcontact

Het lijkt wel of de adapter / Lader het niet doet... probeer het nogmaals, maar dan met de stekker van je iPod in de computer...

[quote:7d496fd229="unSOUND"]Het lijkt wel of de adapter / Lader het niet doet... probeer het nogmaals, maar dan met de stekker van je iPod in de computer...[/quote:7d496fd229]hetzelfde komt er op en hij reageert niet met pc en, de adapter werkt want hij is al getest op andere ipods

Ik zou anders eens met je iPod en de lader terug gaan naar de winkel, en het daar laten zien ( dus ook het trucje met de 2 knoppen ), want ik denk dat de lader kapot is...

[quote:be4a7ced86="unSOUND"]Ik zou anders eens met je iPod en de lader terug gaan naar de winkel, en het daar laten zien ( dus ook het trucje met de 2 knoppen ), want ik denk dat de lader kapot is...[/quote:be4a7ced86]ik zweer het mijn papa zijn ipod werkt met die lader dus het kan geen kapotte zijn

dan kan er een draadbreuk zijn in je iPod. Waardoor hij ook niet oplaad ...

't komt erop neer dat je iPod batterij bijna zo leeg is als mijn pot choco en dat hij daarom uitgaat.
Als jij hem opnieuw aanzet, resset, zegt hij, ‘ella, manneke… laad mij op’.
Maar je kan het niet opladen wegens een X reden.

De oplader werkt, waar kan het nog fout zijn…

Ik zou hem gewoon eens een nachtje, aan de oplader laten zitten…
en kijken of hij de volgende ochtend nog toont dat de batterij op is …

'k kan zijn dat de iPod niet wil werken, omdat de batterij op is, maar toch aan het opladen is…

Okee, dus de lader doet het... maar wat voor iPod heeft je vader ?

En heb je ook een FireWire stekker ? Of alleen een USB stekker ?

[quote:dadc879185="unSOUND"]Okee, dus de lader doet het... maar wat voor iPod heeft je vader ?

En heb je ook een FireWire stekker ? Of alleen een USB stekker ?[/quote:dadc879185]alléén usb zou de firewire iets veranderen?

Ja, sommige iPods reageren beter op FireWire dan op USB...