iPod Remote en iPod Earphones

Is het een frequent probleem dat wanneer je de earphones met de remote verbindt een van beide oordopjes kraakt en soms volledig uitvalt? Pas gekocht via de store en problemen, maar waarschijnlijk zonder problemen met de garantie op te lossen?

Groeten!

Btw: Is er een verschil tussen de koptelefoontjes die bij de remote zitten en de standaard iPod-oortjes?
Ze zijn er alleszins exact hetzelfde uit…

Ik ken dat probleem niet. Ik heb wel gehad dat een oortelefoontje uitviel en/of kraakte. Heb toen nieuwe gekocht (maakt niet uit of het met of zonder afstandsbediening is: zijn dezelfde oortelefoontjes). De oude weer aan de kraakloze praat gekregen door aan het dopje te zuigen en te blazen, maar dat zou bij een zojuist gekocht exemplaar niet moeten mogen. Klagen dus!

Jawel, ik heb enigsinds het zelfde probleem. Wanneer ik ipod luister zonder de remote, dan hoor ik me geluid goed, maar wanneer ik het MET de remote doe, dan hoor ik wel gewoon geluid maar het klinkt niet geheel zuiver. Geloof dat t aan de aansluiting ligt vanuit de remote naar de ipod toe.