ipod remote, must of is het niks

Broeders,

remote control, must if gadget
en krast die niet snel
-klik ding os sensitive??
zit er een hold knop op??

Bij mij zat de remote erbij (2e generatie 20 GB). Ik gebruik de remote altijd. Ik heb het snoer van een zeer goede Koss koptelefoon ingekort en een nieuwe plug eraan gezet. Perfecte combinatie. Gebruikte de remote zoveel dat ik na 2 jaar intensief gebruik even een kleine soldeerreparatie moest uitvoeren. Als ik een nieuwe iPod zou kopen dan zou ik zeker weer een remote willen.

Ik heb hem ook erbij gekregen (3G 40 GB), maar ik gebruik hem elke dag en zou niet meer zonder willen. Hij is volgens mij veel krasbestendiger dan de iPod zelf, maar vette vingerafdrukken zie je er wel op. Hij klemt ook makkelijk vast, maar niet zonder af en toe per ongeluk een van de knopjes in te duwen.

Hij zat bij mijn 3G 20gb maar had hem zeker wel los gekocht.. Het is handig voor op de fiets en in de sportschool.

Hij heeft een hold knop. Is niet touch sensitive en krast wonder boven wonder niet snel :slight_smile:

Echt een ideaal ding,

Maar dit wil ik ook even met jullie delen, zag laatst een amerikaan in de trein die zijn snoer zo had geklemd dat ie het snoertje met remote en oordopjes om zijn nek kon hangen. Het was even uitzoeken hoe het zat maar het werkt perfect en heb nu nooit meer dat mijn ‘knijpertje’ los komt.

De truc is om het draad van de koptelefoon van boven naar beneden door het klemmetje te leiden zodat er een lus ontstaat die je om kunt hangen. Misschien hebben jullie er wat aan… het bevalt mij goed!

leuk hebbedingetje, ik gebruik hem echter zelf niet, bedien altijd via iPod zelf... ga even jou tip proberen apple appel apfel , thx!

Klinkt handig,heb je misschien een foto kan me niet voorstellen hoe ik het moet klemmen.

[quote:026e17512d="apple appel apfel"]Echt een ideaal ding,

Maar dit wil ik ook even met jullie delen, zag laatst een amerikaan in de trein die zijn snoer zo had geklemd dat ie het snoertje met remote en oordopjes om zijn nek kon hangen. Het was even uitzoeken hoe het zat maar het werkt perfect en heb nu nooit meer dat mijn ‘knijpertje’ los komt.
[/quote:026e17512d]
Ik vind het een goede tip…het werkt goed. Ik vond het snoer altijd zo lang door de remote. Nu is dat gelijk wat korter…

Ik heb de mijne los gekocht…in de eerste instantie alleen voor de ‘heb’, omdat dat ding er zo verschrikkelijk geil uitziet…maar nu zou ik niet meer zonder kunnen. :lol:

wat een wereldtip!! :D

gisteren net een remote gekocht voor me ipod photo die hem er niet standaard bijgeleverd krijgt.
Was al bang verkouden te worden omdat ik me jas niet meer helemaal dicht kon doen met die klip aan me jas-rits…

Ik vind de remote zelf ook erg super handig alleen gaat het snoer zo "krullen" of hoe moet ik het anders zeggen... er komen allemaal knikjes in. En ik heb inmiddels ook al een tweede remote gekocht omdat die naar een drie kwart jaar een beetje gaar begon te worden dat het geluid in mijn rechter oordopje weg viel :?

Word er bij de remote ook oordopjes geleverd? Want ben van plan om de remote aan te schaffen. Maar mijn linkeroordopje doet het niet meer. Dus moet ook nieuwe oordopjes. Dus als ik er ordopjes bij krijg is het een beetje dubbelop.

Ja je krijgt er ook nieuwe oortjes bij. Je kan ook je oortjes opsturen dan krijg je ook nieuwe. Dat was bij mij dan het geval.

Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn snoeren in een lus om mijn nek moet leggen via de remote?

(liefst met een plaatje, ben nogal visueel ingesteld)

ja appel kan je mayB een foto ervan maken hoe het eruit ziet als je hem "omdoet" ik wil best een remote kopen, maar zag er vreslijk tegenop om zo een lang snoer bij te krijgen

Hier een foto hoe je hem om je nek moet hangen. [img:de6b26d088]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=3945[/img:de6b26d088] Succes ermee het is erg handig.

Het is helemaal duidelijk zo!

Goeie tip. Bedankt.

ha, toch veel reacties ga er maar een kopen en die hang remote tip is echt top

Ik zie de foto nu pas op het forum, maar dit is precies wat ik bedoelde (thanx Remon). Alleen ik heb het appeltje aan de voorkant, iedereen moet toch kunnen zien wat je voor mooi speelgoed je in je zak hebt zitten :P

Vandaag 1 bij dixons gekocht echt zeer handig! klik volgend nummer dat miste ik al!!! voor mij een must dit!...