ipod reset af en toe uit zichzelf. hoort dat zo?

hallo,

mijn ipod (4G) reset af entoe, zonder dat daar aanleiding toe is.
het gebeurt vooral vaak als ik heb voor langere tijd niet heb gebruikt.
en dat is pak hem beet 2 dagen…
de batterij is niet leeg, vaak halfvol, tot zelfs helemaal vol.

met reset bedoel ik dat bij het aanzetten ik eerst een zwart scherm krijg, dan dat zilveren appeltje dat een seconde of wat blijft staan en dan komt pas het ipod scherm

ben benieuwd.

j.

Ja, dat is normaal. De iPod onthoud bepaalde instellingen, maar dat kost stroom. Dus na 2 dagen wordt dat geheugen geleegd en gaat de iPod nog dieper slapen om de accu te sparen.

[quote:feb15a920c="unSOUND"]Ja, dat is normaal. De iPod onthoud bepaalde instellingen, maar dat kost stroom. Dus na 2 dagen wordt dat geheugen geleegd en gaat de iPod nog dieper slapen om de accu te sparen.[/quote:feb15a920c]

hee unsound,

wat help je me goed overal mee.

dank.

j.

hmmmweet niet

Ik had gister nog iets gekkers. Mijn virus definitions voor Symantec waren geüpdate en vervolgens begint mijn iPod raar te doen. Ik moest de fabrieksinstellingen opnieuw laden. Mijn iPod kon niet meer gevonden worden door mijn Mac en alle nummers in de lijsten waren ook verdwenen... in de iPod dan. Nu ben ik dus al een paar uurtjes zoet met het kopiëren van 15G naar mijn iPod.

Vind je dat gek bij gebruik van Symantec? Lees maar eens op het forum wat daarover bericht wordt. Dan zou ik het niet meer gebruiken.

[quote:c80f16c3d5="Macvideo"]Vind je dat gek bij gebruik van Symantec? Lees maar eens op het forum wat daarover bericht wordt.[/quote:c80f16c3d5]

Licht je een nader toe… er staat nogal wat op het forum over Symantec.

[quote:218a84141e="SmallMoney"][quote:218a84141e="Macvideo"]Vind je dat gek bij gebruik van Symantec? Lees maar eens op het forum wat daarover bericht wordt.[/quote:218a84141e]

Licht je een nader toe… er staat nogal wat op het forum over Symantec.[/quote:218a84141e]
Er wordt beweerd dat Norton antivirus, van Symantec de mac laat ons zeggen vernietigt.
Bij schijf controle wijzigt hij de structuur van de schijf naar zijn zin… waar OS X niet blij mee is en peut zal zeggen…
De anti virus controle en ‘Live controle’ vertragen de mac continu…
Tevens zit de antivirus met zijn lange poten in heel het OS genesteld… als onkruid. En onkruid vergaat niet…

[quote:4d7599eefd="jantje bee"]met reset bedoel ik dat bij het aanzetten ik eerst een zwart scherm krijg, dan dat zilveren appeltje dat een seconde of wat blijft staan en dan komt pas het ipod scherm[/quote:4d7599eefd] Lees eens hier: [url=http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=60945]iPod: About Sleep, Deep Sleep, Hibernation, and Sleep Timer[/url].

He dat wist ik nog niet, ik dacht dat er mischien iets mis was met de baterij ofzo, want ik heb het ook vaak