ipod ruist!

Ik beschik over een ipod 10gb, die ik voor kerst kreeg. in januari is hij vervangen, omdat de hd het niet meer deed.Vorige week mocht ik hem weer opsturen, omdat de knopjes niet meer reageren. Vandaag kreeg ik een nieuwe terug, joepie! Maar wat blijkt, als ik de draaischijf aanraak om volume te veranderen of een ander lied te kiezen, krijg ik van dat geruis, zoals sneeuwbeeld op een tv. Andere oortjes aangesloten, software 2.2 geupdate, blijft hetzelfde. Heeft er iemand ervaring met dit probleem? Waarschijnlijk weer hem laten ophalen zeker . . . . . ik heb geen goede ervaringen met mijn ipod . . .. :cry:

da's wel balen zeg :cry: Kan je hem niet gewoon terug brengen naar de winkel en het daar omruilen: kan 'ie gelijk getest worden... bij-de-weg: ik heb met mijn tweede generatie 20MB geen enkel probleem maar heb wel een IPod Update met een versie nummer van 3.0 (28 april 2004) :o

off-topic: je harddisk kan zo te zien wel een update gebruiken: op je IPod heb je nog meer ruimte 8)

60gb harde schijf met 8mb cache en 7200rpm! ok, ik zoek die 3.0 op. Ik laat je het weten . . .

[quote:36813b3e92="MacRooyen"]da's wel balen zeg :cry: Kan je hem niet gewoon terug brengen naar de winkel en het daar omruilen: kan 'ie gelijk getest worden... bij-de-weg: ik heb met mijn tweede generatie 20MB geen enkel probleem maar heb wel een IPod Update met een versie nummer van 3.0 (28 april 2004) :o

off-topic: je harddisk kan zo te zien wel een update gebruiken: op je IPod heb je nog meer ruimte 8)[/quote:36813b3e92]

Heb update gedaan, ipod updater houd het bij de 2.2.

Ik ben bang dat je gelijk hebt over de update versie: 2.2 is inderdaad de laatste. Ik werd in verwarring gebracht omdat in de logfile van de System Preference "Software Update" over een versie 3.0 gesproken wordt. Helaas kan ik je dan niet verder helpen met je probleem en wens ik je sterkte met het waarschijnlijk (alweer) moeten terugsturen van je iPod :( :(

volledig formateren en alles opnieuw opzeten misschien? hmm

[quote:bdb696716c="boesboes"]volledig formateren en alles opnieuw opzeten misschien? hmm[/quote:bdb696716c]

Nee, heb ik geprobeerd . . . ik denk echt dat het aan het toestel ligt :cry:

Het is heel spijtig, maar als je hem zo ontvangt, dan is het niet goed en moet hij terug. Ik zou een nieuwe eisen bij de leverancier, want als het al met geruis begint, hoeveel problemen gaat dit apparaat nog meer opleveren?

terug er mee dus!

Back to Mac zou ik zeggen :)

Ik heb de nieuwe generatie I-pod 20 GB voor bijna een jaar geloof ik. Heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad. ( Afkloppen )

Once you go Mac, you never go back :smiley:

Heb je een harde reset gedaan? Ik geloof twee buitenste knoppen 3 sec. vast houden. Anders maar weer laten op halen. Heb het ook gehad, kreeg nieuwe en moest ook om iets (anders) direct weer terug. :oops:

[quote:77f56f7466="vepsylon"]60gb harde schijf met 8mb cache en 7200rpm! ok, ik zoek die 3.0 op. Ik laat je het weten . . .[/quote:77f56f7466]

waarom in godsnaam 7200 rpm? 5200 is ook genoeg 8) :stuck_out_tongue:

[quote:81c9db4288="Uxmal"]Heb je een harde reset gedaan? Ik geloof twee buitenste knoppen 3 sec. vast houden. Anders maar weer laten op halen. Heb het ook gehad, kreeg nieuwe en moest ook om iets (anders) direct weer terug. :oops:[/quote:81c9db4288]

Heb ik ook gedaan, veranderd niets!