iPod shuffle 79 euro

Ik keek net in de Apple store maar hij was offline, maar nu zie ik dus dat de iPod shuffle een stuk goedkoper is geworden :lol:!! Het 512 mb model kost 79 euro en de 1 gig versie kost 109 euro!! Het komt mij erg mooi uit, want ik had er nog eentje nodig :D !!

Miss gaat de iPod shuffle er binnenkort uit :?

Didier :apple:

Er is trouwens ook een iPod nano 1 gig bijgekomen voor 159 euro!! :lol:

Whaa je hebt gelijk :D:o

Mooi. Benieuwd of de iPod shuffle blijft bestaan - ben bang dat het een 'alles-moet-weg/op=op' actie is.

ik heb ook nog even gekeken bij de mini's, die zijn helaas nog niet officieel ge-update.

Denk dat Apple toch inziet dat een muziekspeler een scherm moet hebben.

[quote:eb97ac5708="iPod"]Er is trouwens ook een iPod nano 1 gig bijgekomen voor 159 euro!! :lol:[/quote:eb97ac5708] Heeft iemand al een Apple iPod Radio Remote? Indien ja, tevreden? Ik zie dat de levertijd 3 weken is, dat is wel bijzonder lang....

Ik gebruik m'n 1 GB iPod shuffle de laatste tijd zelfs vaker dan m'n 60 GB iPod video. Ideaal voor op de fiets, in de supermarkt en overig huis, tuin en keuken gebruik. Kan gewoon in de broekzak, de bediening kan niet eenvoudiger en je hoeft niet bang te zijn voor krassen op je display.

De autofill functie binnen iTunes is ook heel fijn. Ik hoop echt dat Apple 'm blijft ontwikkelen naast alle iPods met een display.

Die levertijd van de Radio Remote staat al weken op ‘3 weken’.

cooolll! 8)

[quote:e02fa36de0="wjgmspeedy"]Denk dat Apple toch inziet dat een muziekspeler een scherm moet hebben.[/quote:e02fa36de0]

Ik heb net een shuffle erbij gekocht (voor 99 Euro… helaas…) voor het sporten; ideaal. Weeg niets, kan een stootje hebben, prima geluid (soms denk ik wel eens dat het geluid beter is dan van mijn 3G iPod).

ik ga denk ik morgen dan even bij het applecentre een Shuffle kopen :D

[quote:f260f26c07="wjgmspeedy"]Denk dat Apple toch inziet dat een muziekspeler een scherm moet hebben.[/quote:f260f26c07]

Mee eens. Ik vind het bovendien veel geld voor een zeer basic apparaatje. Je hebt duizenden andere merken/modellen waar net zoveel op kan, en die wel een scherm hebben.

Het spijt me, maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat mensen die een Shuffle kopen het alleen doen om een “iPod” te kunnen hebben in plaats van naar de prijs/waar voor je geld te kijken. Natuurlijk zal er een enkele uitzondering zijn.

[quote:189b60ee39="S.A.F"] Het spijt me, maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat mensen die een Shuffle kopen het alleen doen om een "iPod" te kunnen hebben in plaats van naar de prijs/waar voor je geld te kijken. Natuurlijk zal er een enkele uitzondering zijn.[/quote:189b60ee39]

Ja, tuurlijk. En dan vergeten we even dat de Shuffle zeer makkelijk samenwerkt met iTunes, ook in de iTMS gekochte muziek afspeelt en beter klinkt dan de meeste 50 Euro prut dingetjes, met een ongemakkelijke bediening en een slecht afleesbaar scherm.

ik heb een shuffle omdat het goed genoeg is...

• goedkoop om overal naar toe te neme
  • genoeg liedjes voor een hele dag
  • batterij gaat lang genoeg mee
  • stevig, bijna krasvrij
  • simpel, handig en heeeeel compact
  • usb stick feature

ik zie heel graag de nano maar ik ben zeker niet teleurgesteld met mijn shuffle… doet perfect wat ik wil/nodig heb… zodra er nano’s van 8gb zijn voor een redelijke prijs wil ik een aankoop wel overwegen :stuck_out_tongue:

denk eigenlijk niet dat er 8gb nano's komen omdat die dan kwa prijs te dicht komen bij de normale iPod apple rekent 50e per verdubbeling geheugen dus dan zou 8gb 319 euro worden, en dat lijkt me niet handig als een video iPod 329 is, die ik sinds drie dagen heb en er blij mee ben

[quote:0b6566b9c2="tennapel"][quote:0b6566b9c2="S.A.F"] Het spijt me, maar ik kan me niet van de indruk onttrekken dat mensen die een Shuffle kopen het alleen doen om een "iPod" te kunnen hebben in plaats van naar de prijs/waar voor je geld te kijken. Natuurlijk zal er een enkele uitzondering zijn.[/quote:0b6566b9c2]

Ja, tuurlijk. En dan vergeten we even dat de Shuffle zeer makkelijk samenwerkt met iTunes, ook in de iTMS gekochte muziek afspeelt en beter klinkt dan de meeste 50 Euro prut dingetjes, met een ongemakkelijke bediening en een slecht afleesbaar scherm.[/quote:0b6566b9c2]

9 van de 10 scholieren zitten niet te wachten op iTunes (weinig toegevoegde waarde voor wat men ECHT wil: eenvoudig muziek erop en eraf, daar is een simpele map op de verwisselbare schijf voldoende voor, iedere andere extra is er 1 teveel), en betalen voor muziek doet al helemaal niemand.

Nogmaals, op die 5-10% na misschien.

In de trein, in het vliegtuig en op de sportschool kom ik niet zo heel veel scholieren tegen, maar wel heel veel mensen van jong volwassen tot bijna pensioengerechtigt en die gebruiken die dingen ook. Gek he?

[quote:80b5250035="tennapel"]In de trein, in het vliegtuig en op de sportschool kom ik niet zo heel veel scholieren tegen, maar wel heel veel mensen van jong volwassen tot bijna pensioengerechtigt en die gebruiken die dingen ook. Gek he?[/quote:80b5250035]

Ik zit op een school met bijna 15.000 studenten en ben nog geen student tegen gekomen met een iPod Shuffle. Het aantal nano’s, gewone iPods, en andere merken is echter ontelbaar. Leeftijdscategorie school: 17 - 30 jaar.

Maar jij je eigen mening… Ik vind het iig een kutding voor die prijs. Bovendien staat/kan een mp3-speler zonder scherm echt niet in mijn ogen.

[quote:cf7f6ccad0="S.A.F"]... Ik vind het iig een kutding voor die prijs. Bovendien staat/kan een mp3-speler zonder scherm echt niet in mijn ogen.[/quote:cf7f6ccad0]

En vervolgens ga je betogen dat mensen een Shuffle alleen maar kopen omdat ze ‘erbij willen horen’.
Wil je je eigen smaak en de motieven van andere mensen misschien een ietsje meer scheiden? Geen scherm blijkt voor veel mensen kennelijk toch niet zo’n probleem te zijn.

Maar ja, dat zijn natuurlijk allemaal losers. En mensen dier er 1 kopen voor 79 Euro zijn natuurlijk helemaal te treurig voor woorden.

[quote:39d4f1a5c9="tennapel"][quote:39d4f1a5c9="S.A.F"]... Ik vind het iig een kutding voor die prijs. Bovendien staat/kan een mp3-speler zonder scherm echt niet in mijn ogen.[/quote:39d4f1a5c9]

En vervolgens ga je betogen dat mensen een Shuffle alleen maar kopen omdat ze ‘erbij willen horen’.
Wil je je eigen smaak en de motieven van andere mensen misschien een ietsje meer scheiden? Geen scherm blijkt voor veel mensen kennelijk toch niet zo’n probleem te zijn.

Maar ja, dat zijn natuurlijk allemaal losers. En mensen dier er 1 kopen voor 79 Euro zijn natuurlijk helemaal te treurig voor woorden.[/quote:39d4f1a5c9]

Naast mijn eigen smaak denk ik inderdaad de reden te weten waarom er maar weinig mensen een Shuffle kopen (althans bij mij in de regio). Dat heb ik je net uitgelegd. Geen scherm, saai uiterlijk (en nee, dat noem ik geen design in dit geval), duur. De enige reden voor mij, en waarschijnlijk ook voor veel anderen, om hem dus toch te kopen is vanwege het merk. Kijk maar in computerbladen of internetsites waar ze de Shuffle vergelijken met concurrenten. Hij zal het niet winnen.