iPod shuffle 79 euro

Gebruik al een jaar de iPod Shuffle en die voldoet uitstekend... Elke dag andere muziek erop terwijl ik mijn mail check... En hij is weer klaar voor de volgende dag... Luister ook naar verschillende podcasts en een scherm heb ik eerlijk gezegd niet nodig... Ik luister naar muziek!!! Hoef er niet naar te kijken!!! Geen krassen, langere batterij verbruik... Nee hoor, prima ding de shuffle! Waarom niet de shuffle alleen nog maar in 1GB uitvoering de iPod Nano in 2GB, 4GB en eventueel 8GB of zelfs 10GB? En dan de iPod Video in de 30 en 60 GB uitvoeringen Voor ieder wat wils dacht ik zo...

Er is niet zo handig als een pakje “kauwgum” in je zak te hebben waar muziek
op staat…

Eigenlijk door het lezen van dit topic een jawel... Shuffle 512MB aangeschaft. Yep voor €75... prijsverschil + 25% eraf :D

Geweldig hoe mensen die tegen de Shuffle zijn, of het ding minder vinden, je weten te overtuigen dat je er juist wel er één moet kopen. :smiley:

Ben dus zeer tevreden ermee, klinkt goed en doet wat ik ervan verwacht. Als echte macceraar vind ik het via iTunes beheren van je speler makkelijk en zeer geslaagd. Zeker ook omdat ik iTunes al zo lang gebruik om mijn muziek te streamen en te beheren. En de prijs is zo gek niet meer voor 512MB als ik in de winkel eens keek naar andere modelletjes.

Works for me…

Bij mij op school heeft juist bijna iedereen een Shuffle. Verder een paar Mini´s en een enkele video. Waaronder ik :wink: Zelf wil ik er een 512 MB Shuffle bij. Ik vind de Video een beetje onhandig voor op school. Je moet hem steeds meenemen en weer opbergen en hij is vrij groot. De Shuffle kan ik tenminste om mijn nek dragen dat is veel handiger. :wink:

Maar bij mij op school heeft 9 van de 10 mensen een Shuffle. Leeftijdscatagorie 12-18.

Dus je video gaat stof happen? De iPod is makkelijk mee te nemen...

[quote:0664a85fc4="diotav"]Dus je video gaat stof happen? De iPod is makkelijk mee te nemen...[/quote:0664a85fc4]

Nou dat ook weer niet. Ik vind hem gewoon onhandig voor school. En een Shuffle vind ik beter, kan ik dan ook gelijk gebruiken als een USB Stick. Voor mijn iPod moet ik dat verleng ding meenemen.