Begin van de avond heb ik de nieuwste iPod shuffle 4 GB besteld.
Aangezien deze een andere aansluiting heeft als de iPhone, vroeg ik mij af of het wel mogelijk is om een soort ‘tussenstukje’ te krijgen zodat hij ook aan de iPhone lader kan.
Het gaat vooral om mijn autoradio, daar hing ik normaal altijd mijn iPhone aan voor muziek, maar ik dacht : bestel een shuffle. Hoef ik niet de hele tijd mijn iPhone aan en af te koppelen. Maar kan ik mijn shuffle gewoon gekoppeld in mijn dashboardkastje bewaren…toen ik er net achter kwam dat de shuffle een hele andere aansluiting heeft als de iphone (snugger ik weet het, het was alweer een paar biertjes later )
Of moet ik morgen als een speer Apple bellen en vragen of ze de bestelling annuleren (of omzetten naar een nano, die heeft wel de juiste aansluiting voor mijn radio)
Bedankt. Beetje stom van me. De bestelling heb ik via internet nu geannuleerd. Hij heeft ook de status : GEANNULEERD.
Gaat dat geld terugstorten snel? Telefoontje achteraan doen maandag? Als ik het geld binnen heb ga ik maar de nano kopen..maar dat is opzich gelijk een duurder geintje voor een mp3speler dat alleen maar in het dashboardje ligt..achja..
Wel op een gewone 3.5mm jack en dan op de aux-ingang van de auto.
De vorige generatie iPod shuffle is immers niet meer te koop op de online store. Griffin of Belkin heeft wel een tussenkabeltje, zodat je met de hierboven benoemde kabel wél nog je muziek kan bedienen.
Vandaag nog geen geld terug, de status stond wel sinds vrijdag op geannuleerd.
Toen ik belde werd mij verteld dat je geld niet automatisch teruggestort zou worden. Gelukkig dat ik nog even belde dan!