Ipod shuffle opladen ook zonder Itunes?

Hallo

Ik loop het risico dat deze vraag al honderd keer beantwoord is, maar met de zoekfunctie kon ik het niet vinden. Op mijn thuiscomputer heb ik geen Itunes omdat ik windows 98 heb. Toch wil ik mijn Ipod shuffle daar opladen. Kan ik hem veilig in het USB-poort steken om op te laden?
Erg bedankt

ja hoor... maakt nix uit of itunes erop staat of niet MAAR

uw computer hardware moet wel een usb aparaat kunnen ‘opladen’… oudere hardware heeft hier soms problemen mee

probeer het eens… (je kan er bij normaal gebruik nix stuk mee doen)

Ik zou zeggen van wel, je gebruikt dan toch alleen de spanning van de USB-poort.

Tjonge wat zijn jullie snel. Bedankt voor het antwoord!

[quote:730711e539]Ik loop het risico dat deze vraag al honderd keer beantwoord is, maar met de zoekfunctie kon ik het niet vinden. Op mijn thuiscomputer heb ik geen Itunes omdat ik windows 98 heb. Toch wil ik mijn Ipod shuffle daar opladen. Kan ik hem veilig in het USB-poort steken om op te laden? [/quote:730711e539]

Ik heb geprobeerd met muziekbestandjes te slepen - via verkenner naar Ipod Shuffle - , omdat ik mijn Itunes niet door mijn zoon ( de shuffle is van hem ) wil laten gebruiken, maar krijg de muziekbestanden daarna niet afgespeeld met de shuffle…Where did I go wrong? Ze staan er wel degelijk in, maar het afspelen lukt niet.

Als je een bestand sleept naar de shuffle komt hij bij de Data te staan. Om MP3 bestanden op je shuffle te zetten om ze ook te kunnen beluisteren moet je iTunes gebruiken.