iPod Shuffle verschijnt niet

Mijn iPod Shuffle verschijnt alleen op het bureaublad als ik een andere USB-stick in een USB-poort stop. Zonder die stick gebeurt er helemaal niet, ook niet in iTunes. Ik werk met Mac OS 10.4.1 op een iMac G5. Wie heeft de oplossing?

Even herstellen met de begeleverde iPod software... :(

Heb ik gedaan. Ik heb iPodUpdater2005-03-23 gedownload. Maar helaas helpt dit niet.

Formateer 'm even in schijfhulpprogramma en herstel dan de software nog een keer... zou moeten werken. Succes

Het ligt er ook aan in welke usb poort je hem stopt. Die op het toetenbord geven niet voldoende spanning om het goed te laten werken. Als het direct in de computer is zou het goed moeten werken, of via een usb-hub met eigen voeding.

HI voor het eerst dat apple hardware niet werkt hier bij mij. Baal ervan de ipod shuffle laat zichzelf niet zien ben zelfs al naar de dealer terug gegaan en gezegd dat ik al meer dan 15 jaar apple gebruik en dat deze shuffle waarscijnlijk kapot is. Nieuwe gekregen en ook deze laat zichzelf nergens zien.

Heeft iemand een oplossing?
G3 met 10.3.9

ipod icoontje van de desktop over het itunes icoontje slepen en dan loslaten?

Ja liet hij maar een icon zien! Kolere apperaat doet niets knippert in usb poort. Echt alles geprobeerd. Is er niemand die dit als eens eerder mee gemaakt heeft?

Ik baal het is een kadootje voor mijn dochter wat ik morgen wil geven. :frowning:
Moet hij wel werken Potver!@#$%3

Ik denk dat het eerder aan de mac ligt dan aan de iPod shuffle, m'n pa heeft er ook eentje gekocht en die krijg ik ook voor geen meter aan de praat op zijn oude iMac DV met OS X tiger terwijl hij het op mijn G4 prima doet. De iMac reageert gewoon alsof er helemaal niks op de USB aangesloten wordt en dat terwijl andere USB apparaten het er prima op doen. Dit geldt zowel voor de poorten zonder stroom (toetsenbord) als die aan de zijkant van de iMac. Zelfs de goedkoopste el cheapo merk USB stick werkt erop, maar de Shuffle laat zich niet zien.

Ik denk dat ie 'm beter terug kan brengen want het te verwachten argument ‘koop maar een nieuwe mac’ slaat natuurlijk ook nergens op.

Ik las het onder google na een speurtocht... De shuffle wil het wel doen met dock... dan maar een dock erbij.. beetje vreemde zaak dit van Apple... lijkt wel weer een commercie stunt. Koop een iPod shuffle en ruil je oude imac in. Of koop er een dock bij alla 29.95 pleuro's hihoe...dubbel kadoo!

Brrrr. Van je relldell dell! :x :? :o rare stunten dit.

[quote:72cad706e1="Urbin"]Ik las het onder google na een speurtocht... De shuffle wil het wel doen met dock... dan maar een dock erbij.. beetje vreemde zaak dit van Apple... lijkt wel weer een commercie stunt. Koop een iPod shuffle en ruil je oude imac in. Of koop er een dock bij alla 29.95 pleuro's hihoe...dubbel kadoo!

Brrrr. Van je relldell dell! :x :? :o rare stunten dit.[/quote:72cad706e1]

dat meen je niet :expressionless:

wat een naaierij zeg, hadden ze ook wel even op het doosje kunnen vermelden met een waarschuwing. De USB poorten van deze iMac en die van m’n powermac zijn volgens mij identiek. Zelfs op een bagger PC werkt het meteen.

ha, opgelost

Dat dock hoef je helemaal niet te kopen, een simpel USB ‘verleng’ kabeltje is genoeg, hij werkt nu gewoon op de iMac omdat ik toevallig nog eentje had liggen. Zo’n kabeltje kost misschien een paar euro. Scheelt je weer 30 euro voor een stukje plastic wat als ‘dock’ door moet gaan

overigens zeer slecht van Apple dat ze er niet even zo’n kabel bij doen

[img:f897bb2965]http://shop.addonis.nl/catalog/images/364379.jpg[/img:f897bb2965]

zo’n ding, meer heb je niet nodig. De eerste de beste PC boer heeft ze wel

Ga het zo even proberen. THx.... ja naaierij.. dat is het!

Oplossing gevonden. Apple blijkbaar niet aan het fenomeen HUB gedacht pluf hem in een hub van een wel bekend supermarkt. (kleintje) en De shufferd verschijnt zo op het bureau blad werkt al de bestaande software bij en het speelt.

Apple get your socks off. Voor het eerst in 15 jaar dat ik op Apple [size=18:3157146dbd][b:3157146dbd]s[/b:3157146dbd][/size:3157146dbd]chijt.!! Met een grote s plus puntje ernaast! :x