iPod software problemen

Sinds kort heb ik de iPod video (30 gb, zwart). Hiervoor had ik de iPod photo met software ergens uit eind 2005. Op mijn nieuwe ipod staat de ipod software van 2006-10-01. Hierbij heb ik probleem. Het zit nameijk zo:

Ik heb mn iTunes zo geordend dat ik alleen albumnamen invoer als ik het hele album op mijn pc heb staan. Van (bijvoorbeeld) Oasis heb ik de cd Morning Glory en dan nog 3 losse nummers van een andere cd, maar omdat ik van die 3 losse nummers niet het hele album heb, heb ik de ‘albumtag’ leeggelaten.
Als ik nu bij mijn iPod zoek op artiesten en dan ‘Oasis’ aanklik, gaat hij direct door naar ‘Morning glory’ en is het niet mogelijk de 3 losse nummers te luisteren.

Bij mijn oude iPod had ik nog de mogelijkheid te kiezen tussen
Alle >
Morning Glory >

En als ik dan ‘alle’ koos, kwamen gewoon alle liedjes (dus inclusief de 3 losse nummers) tevoorschijn en kon ik ze allemaal luisteren.

Mijn vraag: kan ik op een of andere manier iets veranderen waardoor dit probleem verholpen wordt OF heeft iemand de oude iPod software (van 2005 [met video inbegrepen]) nog op zijn/haar pc staan?? Zo ja, zou diegene het alsjeblieft willen uploaden (via bijv. yousendit.com) zodat ik deze op mijn ipod kan zetten? De oude software is namelijk niet meer te downloaden.

Of heeft iemand misschien een andere methode?

Alvast bedankt!

Welkom op het forum :)

Jij werkt op een DOS-Doos? Ik zou dan hier naar toe gaan, mischien vind je daar de eerdere software voor je iPod. Succes verder!

Ik heb windows ja. :) hm helaas, daar is alleen hele oude (dus daar zit nog geen video bij inbegrepen) en hele nieuwe software te downloaden..

zet gewoon bij alle nummers waar je geen album hebt een vraagteken of een uitroepteken ofzo dat heb ik gedaan, is 2 seconden werk selecteren op album en dan alle nummers selecteren die geen album naam hebben