ipod stuk na garantie.....

Beste,

Mijn iPod G4 geeft een folder icoontje met uitroepteken nadat ik de laatste softwareupdate heb gedaan. Net Macsupport gebeld > nadat de garantie is vervallen nemen ze hem niet terug om hem, betaald, te repareren. Hadden ook geen idee wat ik er nog mee moest…

Is dit normaal? Tips?

Groeten,

ps: iPod hertsel etc heb ik allemaal al geprobeerd zonder resultaat.

kun je er wel gewoon muziek op zetten enzo?? Dan is alleen het icoontje weg. Of kun je de map ook niet meer openen??

nee ik kan niks meer, mount niet meer op mn desktop/itunes, ik kom niet meer in mn menu etc....

Ik start hem op en dan krijg ik dat icoontje met: www.apple.com/support/ipod

probeer eens de ipod updater. Misschien is er in de tussentijd weer een update en verhlept dit het wel. of werkt de updater ook niet meer??

Begrijp ik nu goed dat Macsupport dat ding niet wil repareren, ook niet tegen betaling?

heb je hem al eens gewoon proberen resetten?

1. “hold” aan - uit
  2. menu + kiezerknop gedurende 10 seconden ingedrukt houden
  3. soms een aantal keer herhalen

heb alles al 10x geprobeerd....

en ja macsupport neemt hem zelfs niet tegen betaling in voor reparatie…belachelijk voor woorden vind ik het.

Het lijkt soms wel alsof bedrijven denken dat voor een iPod een ander consumentrecht geldt, terwijl toch echt dezelfde wetgeving erop van toepassing is, als op bijvoorbeeld een broodrooster. Ik zou in ieder geval contact opnemen met Apple dat een dealer zich weigerachtig opstelt.

Heeft iemand een link/adres waar ik een klachtenbrief naartoe kan sturen? Lijkt me niet normaal dat ik mn iPod kan weggooien na een software update te hebben gedaan en twee maanden buiten mn garantie zit.

Probeer eens te resetten en dan als je het appletje ziet de centre en terugspoel knop in te drukken, dan kom je in een speciaal menu waar je enkele tests kunt doen. Probeer dat eens.

dat werkt wel....en nu?

ben nu enkele tests aan het doen.....duurt wel ff

hier word ik niet veel wijzer van....die test lopen op niets uit in ieder geval.