Ipod stuk

Ejjz, ik wil graag ff muziek luisteren, die ik net op mijn mac gezet heb, nu herkent me mac de ipod niet meer. Het enige wat je ziet is dat hij stroom uit de fire wire poort haalt. Kan helemaal niets meer. Hoe kan ik nou de software of zo herstellen als de hele comp de ipod niet herkent lekker verhaal van Apple....

(dit is al mijn tweede de ipod andere is ookal kapot gegaan, heb wel een nieuwe gehad!)

Misschien is het niet zo erg als het lijkt. Log eens in onder een andere gebruikersnaam (maak die zonodig aan). Waarschijnlijk start iTunes dan op met een aantal vragen over deze "vreemde" iPod, gewoon niet beantwoorden en opnieuw inloggen onder je eigen profiel. Als het goed is wordt dan je iPod weer wel herkent.

Is een bug die ik bij mijn 1st gen. 5GB al tegenkwam en die nog steeds niet opgelost is. Dit trucje werkt vaak, ook bij de nieuwe.

(als je gezocht had, had je dit antwoord vast wel ergens gevonden)

ππ

Als je iPod 'niets meer doet' heb je een mogelijkheid tot resetten van de iPod ik dacht play en enter een tijdje samen indrukken: kijk even op http://www.apple.com/nl/support/ipod/

Als dat ook niet werkt kun je de iPod installatiesoftware opstarten en je iPod dan opnieuw installeren.

Dan ben je wel al je muziek op je iPod kwijt overigens.

[quote:6b2ed6ad60="pako"]Als je iPod 'niets meer doet' heb je een mogelijkheid tot resetten van de iPod ik dacht play en enter een tijdje samen indrukken: kijk even op http://www.apple.com/nl/support/ipod/

Als dat ook niet werkt kun je de iPod installatiesoftware opstarten en je iPod dan opnieuw installeren.

Dan ben je wel al je muziek op je iPod kwijt overigens.[/quote:6b2ed6ad60]

Play + Menu :wink:

Maar hou het voorlopig effe simpel en raak niet in paniek. Vanochtend had ik hetzelfde probleem. iPod ontkoppelen lukte niet en de iPod bleef melden dat hij opgeladen werd. Wat blijkt? De hold-button stond vast. Soms is een oplossing echt van het niveau "of je stopt de stekker erin!" [quote:c12c5f82c2="johnny_cash"]heb je mijn truc bij je 5 gig ipod al geprobeerd[/quote:c12c5f82c2] Nog niet, heb ik komend weekend wel effe tijd voor (die oplossing gaat denk ik wel even te ver voor powerlover.)

Oh enneh, Jesse:

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je waarschijnlijk al verschillende oplossingen gevonden.