iPod touch 2g trager na jailbreak

Hoi iedereen,

Het is gelukt om m\'n iPod touch te jailbreaken!
Alleen hij is wel erg traag hoe komt dit? Nou was ie ook zonder jailbreak al niet snel. Is er iets waardoor ik hem sneller kan maken?
En wat zijn jullie favoriete jailbreak apps?

Bedankt

Groetjes

Hoe het komt dat ie langzamer is? Bedenk dat zelf eens. Om het heel grof te zeggen: Als ik ga lopen kutten aan een besturingssysteem dan kan ik begrijpen dat het systeem langzamer wordt.

Hoe maak je 'm sneller? Tweaks e.d. gebruiken, die je vast via Google ook kunt vinden, (bijv simpele zoekopdracht leidt me hiernaar: http://www.youtube.com/watch?v=s0Nl_LQ6MoY). Bedenk wel dat dit ook averechts kan werken.

Fav. jailbreak apps: installous. Verder weet ik het niet meer, heb me iPhone al een aantal maanden niet meer gejailbreaked.

Heb je er veel Jailbreak Apss op je iPod? meestal wordt de iPod daardoor Slomer.

Ja snap ik maar dat rotding van een iPod kan toch niks meer, dus dan maar jailbreaken.. Ik zie wel eens jailbreaks op ipods die snel werken. Ik kan niet hoger dan iOS 4 dus geen fatsoenlijke app is meer te downloaden , vandaar de jailbreak kan ik lekker beetje thema\'s downloaden enzo..

Bovendien waarom koop jij je apps niet? 0,79 cent voor een app kom op zeg dat is niks!

[quote]
Bovendien waarom koop jij je apps niet? 0,79 cent voor een app kom op zeg dat is niks!
[/quote]

???

Die van mijn zoontje heeft ook een jailbreak, maar is absoluut niet langzamer vergeleken met daarvoor.

... oké, je hebt geen pest aan deze mededeling, maar dat je het maar weet. :lol:

Niels ik had het tegen rickje , had het erbij moeten zetten sorry!

Dan hoort het toch niet zo dat ie zo traag wordt. Wat is die iPod van mij toch een rotding! Ach gelukkig heb ik een iPhone. Ik dacht eens van laat ik dat jailbreaken eens proberen dan doe ik het op die oude iPod want op m\'n iPhone houd ik het lekker orgineel.

[quote=Ap-pel-tje url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipod-touch-2g-trager-na-jailbreak#post-2478642 time=1350998659]Bovendien waarom koop jij je apps niet? 0,79 cent voor een app kom op zeg dat is niks![/quote]
Volgens mij is [i]hij[/i] nog steeds degene die zijn iPhone al een paar maanden niet meer heeft gejailbreakt... :slant:

Maar hij heeft zijn iphone ooit wel gejailbreakt en hij gebruikte een app om apps gratis te downloaden.
Laten we hier geen discussie over hebben hij moet dat zelf weten.

Hij moet dat inderdaad zelf weten. ;)
Er zijn vast wel tweaks om je iPod sneller te maken, en als je hem verder toch niet gebruikt omdat je al een iPhone hebt gebruik je hem toch lekker voor muziek?

Weet jij toevallig zo\'n tweak?. En wat doet dat dan precies. Muziek luisteren doe ik ook op m\'n iPhone.. Ik dacht gewoon laat ik eens kijken hoe zo\'n jailbreak is.

Ik weet niet zo'n tweak, ik heb mijn iPhone namelijk niet gejailbreakt. Ik heb nog nooit iets gejailbreakt.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je achtergrondprogramma's die RAM vreten kunt afsluiten, maar hoe... :slant:

Google is your friend!

Icleaner maakt hem 10x sneller, inclusief de Nederlandse vertaling in icleaner van mij :)

Cool. Het is vandaag 2012-dag! :slight_smile: