iPod touch 2G voor iPhone 1G/2G?

Hallo allemaal,

Ik ben al een jaar een bezitter van een iPod touch (1G) en heb sinds kort ook een iPod touch 2G. Nu heeft een vriend van mij een iPhone (1G/2G) 8GB en hij wou deze ruilen tegen mijn iPod touch 2G 8GB. De batterylife van de iPhone 1G/2G is al wat minder, voor de rest zitten er geen krassen op en mijn iPod touch 2G is zo goed als nieuw.

Wat zouden jullie doen? iPod touch 2G voor iPhone 1G/2G?

Lastige keuze, maar ik zou toch de Touch houden. Binnenkort gaan de prijzen van de iPhone dalen en dan kan je gewoon een nieuwe (3G) iPhone kopen.

[quote:56f6c614e0="Josebo."]Lastige keuze, maar ik zou toch de Touch houden. Binnenkort gaan de prijzen van de iPhone dalen en dan kan je gewoon een nieuwe (3G) iPhone kopen.[/quote:56f6c614e0]

Gaan de prijzen van een iPhone 3G dalen? Waarom zou dat zo zijn?

[quote:1d5fdba5bf="your Admin"][quote:1d5fdba5bf="Josebo."]Lastige keuze, maar ik zou toch de Touch houden. Binnenkort gaan de prijzen van de iPhone dalen en dan kan je gewoon een nieuwe (3G) iPhone kopen.[/quote:1d5fdba5bf]

Gaan de prijzen van een iPhone 3G dalen? Waarom zou dat zo zijn?[/quote:1d5fdba5bf]

Hij is niet splinternieuw meer, de feestdagen komen eraan,…

[quote:aa08a67abb="TheM4inframe"][quote:aa08a67abb="your Admin"][quote:aa08a67abb="Josebo."]Lastige keuze, maar ik zou toch de Touch houden. Binnenkort gaan de prijzen van de iPhone dalen en dan kan je gewoon een nieuwe (3G) iPhone kopen.[/quote:aa08a67abb]

Gaan de prijzen van een iPhone 3G dalen? Waarom zou dat zo zijn?[/quote:aa08a67abb]

Hij is niet splinternieuw meer, de feestdagen komen eraan,…[/quote:aa08a67abb]

Ja, maar dat altijd in combinatie met een abo en daar heb ik juist geen geld voor…

Ik denk dat ik het wel zou doen. Immers, de iphone kan veel van de Ipod' s functies gewoon overnemen, maar je kunt dan ook bellen in internetten over gprs. Alleen de baterij lijkt me wat lastig, maar er zullen vast wel wat aftermarket oplossingen komen. Maar ja, dat is mijn mening.