iPod Touch 64 GB: waarde?

Heey, beste OMT-ers,

Ik heb vorige maand een iPod touch 64 GB gekocht :slight_smile:

Mijn eerste gedacht was een iPhone, maar aangezien 'k in België woon en er hier enkel simlockvrije iPhones worden verkocht zonder abo, worden ze enkel in kleine hoeveelheden verkocht… Ze waren niet meer beschikbaar en ik heb dan uit enige ongeduldigheid een iPod Touch 64 GB gekocht.

Nu is m’n vraag, hoeveel ik voor een 1 maand oude iPod touch 64 GB kan krijgen, aangezien 'k vanmiddag een winkel tegenkwam waar ze de iPhone binnen hebben.
Er is nog niets aan, en ik betaalde 369,- €

Misschien is dit niet de juiste plaats dergelijke vraag te stellen, maar ik hoop dat een van jullie hier een antwoord kunnen op geven, zeg maar, een soort van richtprijs.

Bedankt alvast voor de medewerking! :slight_smile:

Ik denk dat je met 330,- een heel eind komt.

Bedankt! Als ik voor me iPod nog zoveel kan krijgen, ben ik best tevreden. Had eigenlijk niet gedacht nog zo'n bedrag ervoor te krijgen :?

Ik wel nog eens benadrukken dat er niets aan mankeert, hoogstens een paar vingerafdrukken en wat wrijving op de reflecterende achterkant ^^

Maar het is natuurlijk maar net wat de gek er voor geeft. Ik denk dat minimaal 280 ervoor moet krijgen en maximaal 330 ervoor kan krijgen.

280 lijkt me echt wel te weinig. Hij is nog in zijn volle garantie en is haast nieuw x)

Ja maar toch blijft hij 2e hands, wat voor een waardedaling zorgt... :x :oops:

Bij verschillende online winkels kun je een nieuwe voor 339,- kopen. Via eBay lukt het al voor iets meer dan 300,-. Dan lijkt 280,- mij zo gek nog niet.

zolang er geen beschadigingen of krassen opzitten kan je er best 300 voor krijgen.

Mensen zijn vaak geneigd belachelijke bedragen uit te geven voor 2e hands elektronica (eigen ervaring). Iets boven de 300 lijkte me een prima prijs.

Bedankt allemaal! :)

Ik zal 'm dan ff op Kapaza flikkeren ofzo.