iPod touch app van 129 MB?!

Ik had een update voor Texas Hold'em:

[img:7e1f8ff67b]http://img212.imageshack.us/img212/5625/afbeelding1ec0.png[/img:7e1f8ff67b]

129 MB! Is dat normaal?

Inderdaad! Da's toch fokking niet normaal?!

(hint: sommige programma’s zijn nou eenmaal groter dan andere)

Nouja, het verbaasde me. Laat ik het zo zeggen ;)

Zitten video beelden in van de tegenspelers. Dit is ook de reden van het abnormale formaat!

Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land :x (hierdoor heb ik ook mijn enigmo level 27 saved game verloren :()het komt er dus op neer dat de update eigenlijk maar 1 mb is :)

[quote:248b8f4018="Igor44"]Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land :x (hierdoor heb ik ook mijn enigmo level 27 saved game verloren :()het komt er dus op neer dat de update eigenlijk maar 1 mb is :)[/quote:248b8f4018]

Dat had ik ook, maar dat is een fout in Enigmo. Bijna alle andere programma’s bewaren altijd wel hun gegevens na een update.

[quote:79d7e8a1d7="Maarten ter Horst"][quote:79d7e8a1d7="Igor44"]Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land :x (hierdoor heb ik ook mijn enigmo level 27 saved game verloren :()het komt er dus op neer dat de update eigenlijk maar 1 mb is :)[/quote:79d7e8a1d7]

Dat had ik ook, maar dat is een fout in Enigmo. Bijna alle andere programma’s bewaren altijd wel hun gegevens na een update.[/quote:79d7e8a1d7]

Monkeyball bewaarde bij mij ook niets…Kon ik weer vooraan beginnen.

Bij games is het nog tot daar aan toe. Gelukkig bewaarde PictureVault wel mijn foto's en ik vraag me af hoe dat bij apps als Files is...

[quote:fc5364be31="Igor44"]Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land :x [/quote:fc5364be31] Sterker nog, dat is in heel Apple-land zo. Je moet maar eens een update van iTunes/QuickTime/Safari downloaden, dat is even groot als het installatie bestand als je het voor het eerst download.

Maar goed ook, anders was je dagen bezig met updaten als je je systeem opnieuw installeert.