iPod Touch springt terug naar hoofdmenu

Gisteren heb ik dan eindelijk ook een 16GB iPod Touch gekocht. Thuis gesynchroniseerd met iTunes, 1.1.3 geïnstalleerd en ik heb de 5 extra apps gekocht. Maar....... ik heb al een aantal keren gehad dat ik in een app zit (mail, safari, agenda, foto's, muziek etc.) dat de app stopt en weer terug gaat naar het startscherm (met alle buttons).

Ik kan mij niet indenken dat dit normaal is, is dit een 1.1.3 probleem of ligt het aan de 5 extra apps oftwel heeft iemand it ook wel eens en is het te verhelpen of wordt het gewoon even Apple bellen… :frowning:

Hmm. Gisteren had ik dat toevallig ook een paar keer. Maar omdat ik bezig was om de batterij helemaal op te maken (tot aan het gaatje) dacht ik dat het daardoor lag.

Hij is nu weer helemaal opgeladen en nog geen problemen. Maar ik hou het in de gaten… :expressionless:

[quote:6eead5e4a3="brandfles"]Gisteren heb ik dan eindelijk ook een 16GB iPod Touch gekocht. Thuis gesynchroniseerd met iTunes, 1.1.3 geïnstalleerd en ik heb de 5 extra apps gekocht. Maar....... ik heb al een aantal keren gehad dat ik in een app zit (mail, safari, agenda, foto's, muziek etc.) dat de app stopt en weer terug gaat naar het startscherm (met alle buttons).

Ik kan mij niet indenken dat dit normaal is, is dit een 1.1.3 probleem of ligt het aan de 5 extra apps oftwel heeft iemand it ook wel eens en is het te verhelpen of wordt het gewoon even Apple bellen… :([/quote:6eead5e4a3]
Je hebt na de update die er al standaard op zou moeten zitten nog 20$ extra betaald?

[quote:e822f9821f="Gastonvdweijer"][quote:e822f9821f="brandfles"]Gisteren heb ik dan eindelijk ook een 16GB iPod Touch gekocht. Thuis gesynchroniseerd met iTunes, 1.1.3 geïnstalleerd en ik heb de 5 extra apps gekocht. Maar....... ik heb al een aantal keren gehad dat ik in een app zit (mail, safari, agenda, foto's, muziek etc.) dat de app stopt en weer terug gaat naar het startscherm (met alle buttons).

Ik kan mij niet indenken dat dit normaal is, is dit een 1.1.3 probleem of ligt het aan de 5 extra apps oftwel heeft iemand it ook wel eens en is het te verhelpen of wordt het gewoon even Apple bellen… :([/quote:e822f9821f]
Je hebt na de update die er al standaard op zou moeten zitten nog 20$ extra betaald?[/quote:e822f9821f]

Niet echt een reactie op mijn probleem, maar ik heb de iPod voor minder gekocht inclusief de 5 app update dan bij de Apple store.

ik heb dit probleem ook al gehad. lijkt me een bug in de software (ik heb et alleen bij safari en dan enkel bij sommige, 'zwaardere' sites)

Ik heb het ook wel eens, als ik muziek luister en tegelijk aan het surfen ben bijvoorbeeld, dat alles stopt, en ik het Springboard te zien krijg. Nog niet gehad met FW 1.1.3 trouwens. Ik weet niet of er een oplossing voor is, het lijkt gewoon alsof de CPU dan te zwaar belast wordt.

Ik heb 1.1.2 en heb dit probleem ook wel eens met Safari, het ligt dus niet aan 1.1.3. Als ik tegelijkertijd ook muziek luister, stopt de muziek ook opeens, er is dan ook geen huidig nummer meer. Ik zou in ieder geval even Apple bellen of je iPod touch ruilen voor een andere als dat kan.